هیچ روش آموزشی جای حضور در مدرسه را نمی گیرد

شعبانی به مزیت کلاس‌های حضوری اشاره کرد و گفت: بنده با توجه به تجربه یک‌ساله آموزش مجازی معتقد هستم هیچ آموزشی به‌اندازه آموزش حضوری و چهره به چهره تأثیرگذار نیست و باوجود همه پیشرفت‌ها هیچ‌چیزی جای معلم و کلاس را نخواهد گرفت.

به گزارش نسیم خنداب؛ عبدالله شعبانی یکی از فرهنگیان شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: اولین معضل آموزش مجازی، نداشتن دسترسی کامل افراد به گوشی هوشمند و یا حتی اینترنت مناسب است که این مورد به خصوص در روستاهای شهرستان خنداب قابل‌مشاهده است.

وی به مزیت آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های آموزش مجازی این بود که در بحران کرونا دانش آموزان رها نشدند و ادامه تحصیل دادند اما متأسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان هستند که دسترسی به اینترنت و یا گوشی هوشمند ندارند.

شعبانی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان روستاهای اطراف از جمله روستاهای ابراهیم آباد، ثمردشت، حسین آباد و گرماب و.. در مدرسه علی آباد تحصیل می کردند و این روستاها فاقد اینترنت هستند مشکلی برای تدریس آن ها ایجاد شده بود با پیگیری ها و دریافت مجوز از شبکه بهداشت برای برگزاری کلاس حضوری سعی کردیم کلاس‌ها را برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند و اینترنت به صورت نوبتی حضوری برگزار کنیم تا مشکل ترک تحصیل دانش آموزان را حل کنیم.

وی افزود: سال گذشته کلاس‌ها را به صورت نوبتی برگزار کردیم و تاحدودی دانش آموزان توانستد از کلاس‌ها بهره‌مند شوند اما در برخی از مواقع امکان برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم نبود.

شعبانی به مزیت کلاس های حضوری اشاره کرد و گفت: بنده با توجه به تجربه یک ساله آموزش مجازی معتقد هستم هیچ آموزشی به اندازه آموزش حضوری و چهره به چهره تأثیرگذار نیست و باوجود همه پیشرفت‌ها هیچ‌چیزی جای معلم و کلاس را نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + سه =