حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت انقلاب اسلامی هستند

صفاهانی ضمن گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ارتباط حوزه و دانشگاه از مهمترین عوامل تداوم نهضت انقلاب است.حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت نظام اسلامی هستند که باید در خدمت جامعه باشند.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) یک بانوی نمونه در تقوا،عدالت، حجاب، خانه داری، همسرداری، تربیت فرزند و اطاعت از ولایت و امامت است .

وی در ادامه بیان کرد:حضرت زهرا اولین شهیده امامت و ولایت است وقتی مشاهده کردند حق امام علی(ع) را غصب کردند با تمام  وجود و هستی خود از امامت و ولایت دفاع کردند. حضرت زهرا(س) به ما آموخت مهمترین مسئله در اسلام مسئله امامت و ولایت است برای حفظ این دو باید انسان جان خود را فدا کند.

 خطیب جمعه خنداب گفت:اطاعت از ولایت رمز پیروزی کشور و باعث اقتدار نظام اسلامی است اگر کشور ما صاحب پیشرفت و اقتدار است و به سمت غنی شدن در حرکت است به برکت وجود امامت است دنیا بداند ملت قهرمان ایران عاشق ولایت و امامت است و تا پای جان پای آرمان بلند شهدا وامام و رهبر عزیزخواهیم ایستاد ولحظه ای کوتاه خواهیم آمد.

صفاهانی ضمن گرامیداشت ایام شهادت آیت الله مفتح گفت: منافقان اجازه ندادند دانشمند انقلابی نسل انقلابی تربیت کند و او را به شهادت رساندند منافقان گمان می کنند  اگر چراغ های هدایت انقلاب را خاموش کنند می توانند به اهداف خود برسند در حالی که  ایران اسلامی ما پر از مفتح ها و بهشتی ها و باهنرهاست جوانان با غیرتی که همواره پیرو راه بزرگان و مدافعان انقلاب هستند و در جهت پیشرفت اسلام وکشورشان گام برمی دارند.

امام جمعه خنداب ضمن گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ارتباط حوزه و دانشگاه از مهمترین عوامل تداوم نهضت انقلاب است.حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت نظام اسلامی هستند که باید در خدمت جامعه باشند.

وی در پایان افزود:ایران اسلامی به لطف الهی و همکاری مسئولین به پشتوانه ملت ایران در مسیر پیشرفت گام برمی دارد و برابر زیاه خواهی آمریکا و اروپا خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =