فتنه ۸۸ یک فتنه آمریکایی اسرائیلی بود/هدف اصلی دشمنان از فتنه انگیزی تغییر باورها و ارزشهاست

صفاهانی گفت: فتنه ۸۸ یک فتنه آمریکایی و اسرائیلی بود همه دشمنان داخلی و خارجی به سردمداری آمریکای جنایتکار می خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ما است و همچنان بر علیه کشور ما فتنه گری می کند می خواهند جوانان ما را نسبت به آینده انقلاب ناامید و مایوس کنند.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ونابودی فتنه گران است .

وی در ادامه بیان کرد:در سال ۸۸ سران فتنه به بهانه تخلف در انتخابات ریاست جمهوری که دروغ محض بود طرفداران خود را فریب داده و به خیابان ها کشاندند و دست به آشوب و تخریب اموال عمومی زدند.در ماه محرم ماه عزاداری سیدالشهدا(ع)در خیابان ها سوت و کف زدند و به امام حسین(ع) توهین کردند.

صفاهانی افزود:مردم ایران وقتی مشاهده کردند فتنه گران به مقدسات اسلام توهین می کنند صبرشان تمام شد و با آگاهی و بصیرت و با راهپیمایی تاریخی همه فتنه گران و طرفداران فتنه را به زباله دان تاریخ انداختند.

خطیب جمعه خنداب گفت:فتنه ۸۸ یک فتنه آمریکایی و اسرائیلی بود همه دشمنان داخلی و خارجی به سردمداری آمریکای جنایتکار می خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ما است و همچنان بر علیه کشور ما فتنه گری می کند می خواهند جوانان ما را نسبت به آینده انقلاب ناامید و مایوس کنند.

وی هدف دشمنان از فتنه انگیزی را تغییر ارزشها عنوان کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان  تغییر باورها و ارزشها است اما به لطف الهی انقلاب اسلامی ما هر روز مستحکم تر و ملت قهرمان ایران با آگاهی و بصیرت بیشتری به سمت اهداف عالیه خود در حال حرکت است، همه فتنه ها و نقشه های آمریکا تا به امروز بر علیه ملت ایران نقش بر آب شده و به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیده و نخواهند رسید .

صفاهانی در پایان به مشکلات دانشگاه خنداب اشاره کرد و گفت:دانشگاه آزاد خنداب حدود ۱۳ سال از تاسیس آن می گذرد و دارای ۵۰۰ نفر دانشجو است که استقبال بسیار بالایی است اما متاسفانه  مکان دانشگاه استیجاری است و تعداد رشته های دانشگاهی محدود است و تنوع رشته در دانشگاه خنداب وجود ندارد از مسئولین و خیرین درخواست داریم برای حل مشکلات دانشگاه اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =