حاج قاسم شهید راه حق و ولایت است

جهان بخشی با اشاره به اینکه حاج قاسم شهید راه حق و ولایت بود، گفت: شهیدی که باعث شد مقاومت جان تازه‌ای بگیرد و در مقابله با ظلم و ستمی که به مظلومین و مسلمانان روا می شد بتواند یک انسجام و قدرت بهتری به خود بگیرد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید مقاومت هستیم او با تلاش‌های بی‌وقفه توانست گروهک‌های تروریستی را به ورطه نابودی بکشاند و در شرایط پیچیده این روزگار اولویت‌ها را به خوبی تشخیص می‌داد و به مبارزه با آنها پرداخت.

جهان بخشی اظهار کرد: حاج قاسم شهید راه حق و ولایت بود، شهیدی که باعث شد مقاومت جان تازه‌ای بگیرد و در مقابله با ظلم و ستمی که به مظلومین و مسلمانان روا می‌شد بتواند یک انسجام و قدرت بهتری به خود بگیرد.

این کارشناس سیاسی، ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی را انقلابی، مخلص، ولایی، متعبد، مقاوم، مخلص، فداکار، مؤمن، رزمنده مقاوم،  شجاع و الهی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک عمار، یک مالک اشتر، یک ابوذر و یک فرد مؤمن انقلابی را به جامعه اسلامی و مسلمانان جهان معرفی کنیم، آن حاج قاسم سلیمانی است.

جهان بخشی گفت: حاج قاسم با تمام وجود خود برای احیای کلمه الله تلاش کرد و از مظلومین عالم دفاع کرد، در مقابل ظلم و ستم ایستاد و برای حفظ و انسجام نیروهای مقاومت جهاد کرد و هراسی به دل راه نداد.

این کارشناس سیاسی افزود: اخلاص و ایمان و ولایت‌پذیری حاج قاسم موجب شد ایشان به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی و در جهان معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: مصداق آیه “اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلٰئِکَهُ اَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا”حاج قاسم است باید در سالگرد شهید سلیمانی مروری  بر عملکرد قدرتمند ایشان در منطقه داشته باشیم و همگی خصوصا نیروهای مقاومت ازاین شخصیت بی‌نظیر الگو بگیریم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =