هدف جریان استکبار ایجاد اختلاف در امت‌ اسلامی است

جهانبخشی گفت: جریان استکبار با سرمایه‌گذاری فراوان داعش را به وجود آورد تا در منطقه تنش و آتش‌افروزی کند امروز که داعش شکست‌خورده است به دنبال این است با ایجاد اختلاف و دو دستگی جمهوری اسلامی را به موضوعاتی داخلی سرگرم کنند.

به گزارش نسیم خنداب؛ جهانبخشی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت:یکی از موضوعاتی که جریان تکفیری و جریان مخالف مقاومت، اسلام ناب در کل دنیا پیگیری می‌کنند ایجاد اختلاف و درگیری مذهبی است که در این راستا از انسان‌های ساده‌اندیش و کسانی که ازنظر تفکر به جریان تکفیری نزدیک است سوءاستفاده می‌کنند.

جهانبخشی اظهار کرد: اسلام ناب می‌خواهد همه دنیا را برای رسیدن به عدالت سازمان‌دهی کند اما جریان استکبار تلاش می‌کند با ایجاد اختلاف و دودستگی بین مردم و مذاهب مختلف این اقدامات را خنثی کند و در جمهوری اسلامی وقفه ایجاد کنند و لباس مقدس روحانیت را موردتهاجم قرار دهند.

این کارشناس سیاسی افزود: جریان استکبار با همه سرمایه‌گذاری‌ها داعش را به وجود آورد تا در منطقه تنش و آتش‌افروزی کند امروز که داعش شکست‌خورده است و نتوانستند به اهداف خود برسند می‌خواهند از نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقام بگیرند و به وضعیت اقتصادی و.. .دامن بزنند اختلاف و دودستگی ایجاد کنند و جمهوری اسلامی را به موضوعاتی داخلی سرگرم کنند .

جهان بخشی تصریح کرد: به لطف الهی جریان استکبار در تمام زمینه‌هایی که تلاش کرده است به‌نظام جمهوری اسلامی آسیب برساند شکست‌خورده است و چون جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم و ایمان مردم مجاهدت می‌کنند و مردم همیشه  در صحنه بوده و هستند و مثل همیشه این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جریان استکباری باید بدانند تا به امروز شکست‌خورده و شکست خواهد خورد با مردمی مواجه است که  بر اساس ایمان و اعتقاد گام برمی‌دارند و با اعتقاد  قلبی از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند این حوادث تأثیری بر افکار مردم ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 4 =