اعزام ۵۱ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان خنداب در ماه مبارک رمضان

میر نظامی گفت: امسال اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان خنداب نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی یافته است و ۵۱ مبلغ به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام سید احمد میر نظامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: پیامبر اکرم(ص) درباره ماه مبارک رمضان فرمودند “ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه‌ی ماه‌ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‌هایش بر همه شب‌ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته‌اید، نفس‌های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است …بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می‌کند”.

وی در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان یک ماه استثنائی است .همه ماه‌ها متعلق به ذات باری‌تعالی است اما از بین همه ماه‌ها، ماه مبارک رمضان به‌عنوان شهر الله مطرح‌شده است.

میر نظامی افزود: امسال اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان خنداب نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی یافته است و ۵۱ مبلغ به مناطق مختلف اعزام‌شده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات تصریح کرد: روحانی مستقر، طرح هجرت، مبلغین بومی و همچنین اعزامی از قم در طول ماه مبارک رمضان برای نشر و توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در شهرستان خنداب در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغ احکام دین اسلام، سخنرانی با موضوعات اعتقادی، مذهبی، بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم از مهمترین رسالت این مبلغان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =