مردم ایران در مکتب امام حسین(ع) درس شجاعت و مقاومت را آموخته اند

صفاهانی گفت: مردم ما در مکتب امام حسین(ع) درس شجاعت، غیرت و مقاومت را یاد گرفته اند هرگز دست از آرمان های بلند امام و شهدا برنخواهند داشت و در مقابل دشمنان تا آخر ایستاده اند.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز ملی جمعیت  گفت:سی ام  اردیبهشت روز ملی جمعیت است، جمعیت و نیروی انسانی از مولفه های  قدرت یک کشور است.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در پیامی به فعالان حوزه جمعیت فرمودند:” تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده از ضروری ترین فرائض و واجبات برای مسئولین و آحاد مردم است.”

خطیب جمعه خنداب بیان کرد:یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش فرزند آوری ، فرهنگ سازی است.همه مسئولین باید نسبت به این امر مهم برنامه ریزی و حمایت های لازم را داشته باشند.

صفاهانی افزود: طرح هدفمندی عادلانه یارانه ها از اقدامات ضروری و جهادی دولت سیزدهم است که با اجرای این طرح برکاتی برای مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه خواهد داشت.

خطیب جمعه خنداب ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:امام خمینی(ره) فرمودند:”خرمشهر را خدا آزاد کرد”این جمله نشان دهنده این است که خدا با ماست و پشتوانه این نظام است.

 وی گفت: دشمنان جنگ ادراکی و شناختی بر علیه نظام اسلامی ما راه انداخته اند و با تمام امکانات به صحنه آمدند تا مردم عزیز  ما را نسبت به آینده انقلاب واسلام ناامید کنند و جوانان را از مسیر انقلاب جدا کنند. اما به لطف الهی در همه عرصه ها از ملت ایران سیلی خوردند و به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهند رسید.

صفاهانی گفت: مردم ما در مکتب امام حسین(ع) درس شجاعت و غیرت و مقاومت را یاد گرفته اند هرگز دست از آرمان های بلند امام و شهدا برنخواهند داشت و در مقابل دشمنان تا آخر ایستاده اند.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش  گفت: امروز زیبا سرود” سلام فرمانده ” در شهرستان خنداب طنین انداز شد این سرود یادگار خنداب است،بعد از شهر مقدس قم و جمکران ،خنداب اولین شهرستانی بود که این سرود را در مدارس اجرا نمودند و بعد در سراسر کشور منتشر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =