موضوع گیری علیه ارزش‌های اسلامی توسط برخی سلبریتی ها برخلاف منافع مردم است

بهاری منش گفت: ناسپاسی و موضوع گیری علیه ارزش‌های اسلامی و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب توسط برخی سلبریتی ها قطعاً بر خلاف منافع مردم و کشور است و افرادی که مدعی حمایت از حق و حقوق مردم هستند نباید این رفتارهای نامتعارف را انجام دهند.

به گزارش نسیم خنداب،امیرحسین بهاری منش از فعالین برجسته فرهنگی و هنری استان مرکزی در گفتگو بادیار آفتاب؛ در واکنش به اظهارات ترانه علیدوستی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن، گفت: متأسفانه برخی از سلبریتی های ایرانی با رفتارهای ناپسند علیه ارزش‌های اسلامی اقدام می‌کنند و صحبت‌های برخی از آنها در حمایت از مردم تنها در حد شعار است.

وی افزود: برخی از سبریتی ها برای اینکه بتوانند مهاجرت کشورهای خارجی را دریافت کنند در راستای خوش‌رقصی برای دشمن و دستگاه‌های تبلیغاتی غربی‌ها موضع‌گیری می‌کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون صدها هزار شهید و جانباز است را زیر سؤال می‌برند.

بهاری منش بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی خوشبختانه زمینه پیشرفت و فعالیت برای همه اقشار جامعه ایجادشده و امروز شاهد خلق دستاوردهای زیادی در همه حوزه‌ها و خصوصاً فرهنگ و هنر هستیم و سلبریتی ها و همه هنرمندان و اهالی فرهنگ باید بدانند اگر در این عرصه به پیشرفتی دست پیداکرده‌اند مرهون خون شهدا و به برکت نظام اسلامی است که باید قدردان آن باشند.

وی ادامه داد: ناسپاسی و موضوع گیری علیه ارزش‌های اسلامی و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب توسط برخی سلبریتی ها قطعاً بر خلاف منافع مردم و کشور است و افرادی که مدعی حمایت از حق و حقوق مردم هستند نباید این رفتارهای نامتعارف را انجام دهند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: برخی از بازیگران خودفروخته که سال هاست به کشورهای خارجی مهاجرات کردند دم از مردم دوستی می زنند و این واقعاً تعجب‌آور است چراکه اگر ذره‌ای مردم برای این افراد اهمیت داشتند بین مردم حاضر می‌شدند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند نه اینکه شعارهای غیرواقعی سر دهند.

وی گفت: سلبریتی های خودفروخته تنها به دنبال برجسته کردن غیر واقعیت ها هستند و زمانی که پای عمل می افتد نیروهای ارزشی و انقلابی هستند که در صحنه حضور دارند نه آن دسته افرادی که تنها شعار می دهند که نمونه آن در حادثه ساختمان آبادان به وضوح قابل مشاهده است.

بهاری منش تأکید کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی همواره پای کار مردم بودند اما برخی سلبیرتی های خودفروخته تاکنون یک بار هم در بین مردم حاضر نشده اند و تنها دروغ می گویند و با رفتار خود آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی با بیان اینکه سلبریتی های خودفروخته در آزمون های مختلف مردود شده اند و با رفتارهای نامتعارف خود علیه منافع مردم بوده اند، گفت: اصلا مگر می شود باور کرد سلبریتی خودفروخته غربی که میلیارد میلیارد از کارگردانان ضد ایرانی دستمزد دریافت می کنند بعد از مردم حمایت کنند؟ اینها از درد مردم چیزی نمی دانند و متأسفانه به بلندگوی دشمنان تبدیل شده اند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور الگوهای بسیار فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر داریم که باید به جوانان معرفی شوند و اگر ما نتوانیم الگوهای کامل انقلابی را معرفی کنیم سلبریتی های خودفروخته غربی ها الگو می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =