کشور در زمینه تولید گوشت سفید، قرمز و آبزیان خودکفا است

حسینی مقدم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و همت تولیدکنندگان کشور و با تولید این میزان گوشت در زمینه تولید گوشت سفید، قرمز و آبزیان کشور به خودکفایی دست یافته‌ایم.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در آیین تجلیل از قهرمانان تولید گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و همت تولیدکنندگان کشور و با تولید این میزان گوشت در زمینه تولید گوشت سفید، قرمز و آبزیان کشور به خودکفایی دست یافته‌ایم.

حسینی مقدم اظهار کرد: ۵۰۰ کشتارگاه صنعتی در کشور وجود دارد که وظیفه تولید گوشت قرمز و سفید مورد نیاز کشور را بر عهده دارد و بیش از یک میلیارد قطعه طیور مورد نیاز مردم کشور سال گذشته توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و تأمین شد.

وی ادامه داد: با تلاش سازمان دامپزشکی کشور اکنون سلامت، بهداشت و مسائل شرعی و فقهی تولیدات دامی تأمین‌شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: امنیت تولید که زیربنای جامعه است اکنون توسط سازمان دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

حسینی مقدم یادآور شد: اهدای ۶۲۰۰ شهید والامقام توسط استان مرکزی در راه اسلام و قرآن نشان از نقش مهم این استان در دفاع مقدس و دفاع از ارزش های اسلامی دارد و وجود این شهدای گرانقدر در این استان بهترین سند از جایگاه جهاد و اجتهاد در استان مرکزی بوده و وجود این شهدای گرانقدر نشان دهنده آن است که مردم این استان اهل جهاد و اجتهاد هستند.

وی افزود: تولید مبتنی بر دانش بنیان بودن و اشتغال آفرین در جامعه مصداق برجسته جهاد در راه خدا بوده و نیاز است همه در این مسیر همراهی و کمک لازم را داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروزه تولید در مقابل مصرف قرار داشته و مصرف گرایی در نزد بزرگان مورد نکوهش قرار داده شده و تولید و تولیدگر نیز دارای مقام عظیم شمرده شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه مصرف گرا تحت سلطه هر بیگانه ای قرار می گیرد و در فرهنگ دینی و قرآنی تولید در عرصه کشاورزی و صنعتی از جایگاه ممتازی برخودار بوده و جامعه همواره باید در صدد تولید باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =