دانشجویان سفیران جهاد تبیین و جهاد علمی هستند

عسگری با تأکید بر اینکه دانشجویان سفیران جهاد تبیین و جهاد علمی هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند اظهار کرد: امروز نقش‌آفرینی دانشجویان برای امیدآفرینی در جامعه ضروری است.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی خط امام(ره) بسیج دانشجویی اظهار کرد: به برکت مکتب امام حسین(ع) ملت ایران امروز ملتی مقتدر و توانمند در عرصه‌های مختلف است و به سمت قله‌های عزت و افتخار شتابنده گام برمی‌دارد.

وی افزود: داشتن جوانان با انگیزه و با روحیه‌های جهادی و انقلابی مهم‌ترین سرمایه کشور است و جوانان در طول انقلاب اسلامی همواره میدان‌دار صحنه‌های جهاد بودند و امروز در گام دوم، جهاد تبیین نقش مهمی برعهده دارند.

عسگری بیان کرد: امروز دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کند و با ضربه زدن به ارزش ها غیرت دینی را نشانه گرفته و باید در مقابله با توطئه های دشمنان راهبرد جهاد تبیین را عملیاتی کرد و دانشگاه ها و جوانان نقش مهمی در این راستا دارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با فرهنگ بسیج در طول انقلاب بزرگترین دستاوردها را خلق کردند، گفت: بسیج در میدان تهدید با پای کار آوردن ظرفیت ها فرصت سازی کرده و ولایت و مردم بزرگترین پشتوانه بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به رسالت های بسیج دانشجویی بیان کرد: امروز رسالت بسیج دانشجویی کار تشکیلاتی برای تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی است و هیئت های اندیشه ورز ظرفیتی مناسب برای نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف تشکیلاتی است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی در جهاد تبیین مقابله با جنگ‌شناختی دشمن است، گفت: امروز فریضه فوری جهاد تبیین پیام شهدا و مطالبه ولایت است و جوانان نقش مهمی در تحقق این مهم دارند.

عسگری ادامه داد: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته با جهادهای مختلف حماسه های ماندگاری خلق کرده و امروز تنها راه ادامه‌دهنده سیره شهدا جهاد است و ملتی که لباس جهاد بر تن کند تحقق عزت، اقتدار و سربلندی برای او حتمی است و از این جهت جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان سفیران جهاد تبیین و جهاد علمی هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند اظهار کرد: امروز نقش آفرینی دانشجویان برای امید آفرینی در جامعه ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: جوانان امید انقلاب و نقطه قوت کشور برای حرکت هستند و مقام معظم رهبری انتظار ویژه ای از جوانان دارند و انگیزه های دینی و انقلابی جوانان موجب یاس و ناامیدی دشمنان در عرصه های مختلف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =