موکب حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف مستقر می شود

شاملو مسئول هیئت‌امنای موکب حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: برای نخستین بار موکب حضرت زهرا(س) در صحن حضرت زهرا(س) نجف اشرف به همت مردم بخش قره چای شهرستان خنداب مستقر خواهد شد

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام محمد شاملو، مسئول هیئت‌امنای موکب حضرت فاطمه زهرا(س) در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت:عشق و دلدادگی به اباعبدالله(ع) و یاران وفادارش حد و مرز نمی‌شناسد و هرکس در حد توان و وسعش عشق و دلدادگی خود را به امام حسین(ع) ابراز می‌کند.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها برای کسب رضایت و ثواب الهی، خدمت به دیگران اعم از مادی و معنوی است.

شاملو، گفت: برای نخستین بار موکب حضرت زهرا(س) در صحن حضرت زهرا(س) نجف اشرف به همت مردم بخش قره چای شهرستان خنداب مستقر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: این موکب در کنار موکب حضرت علی (ع) شهرستان اراک که آماده اسکان چندین هزار زائر خواهد بود،مستقر می‌شود.

شاملو اظهار داشت: ۳۰ نفر از اهالی بخش قره چای که اکثریت جوانان هستند از مورخ ۱۴ الی ۱۶ شهریور به مدت ۱۲ روز در این موکب با توزیع وعده صبحانه حلیم به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

شاملو خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نذورات در دو بخش صورت می‌گیرد بخش از کمک‌های مردمی برای خریداری امکانات و تجهیزات است که سال‌های آتی نیز مورداستفاده قرار خواهد گرفت و بخشی از کمک‌های مردمی و نذورات برای خریداری مواد غذایی برای طبخ حلیم در موکب است.

وی در پایان از عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) درخواست نمود که کمک‌ها و نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۵۶۰۰۳۹۲۱۳ به نام محمد شاملو مسئول موکب واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =