انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) است

پناهیان تصریح کرد: هدف دشمنان این است که ولایت فقیه و اسلام و قرآن را حذف کنند و خون شهیدان ما هدر برود اما نمی دانند ما ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم تا این انقلاب را زمینه ظهور بقیه الله(عج) قرار دهیم.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام پناهیان، کارشناس مسائل مذهبی در مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر جاورسیان گفت:” وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”، شهدا می بینند، این شهدای گمنام برای رسالتی برگشته اند، آمده اند ما گم شدگان و متحرین را به منزل برسانند، شهدا ما را می بینند و با ما زندگی می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) دستور داد  اگر با دشمنان مبارزه نکنید و آن ها را به درک واصل نکنید کارشان به جایی می رسد که به مقدسات شما حمله می کنند این بدان معناست که ما باید جان دهیم تا به مقدستمان توهین نکنند. اما عده ای رسول رحمت را گرفتند و رسول  حماسه را فراموش کردند پیامبری که برای جهاد و مبارزه نیز مبعوث شده است.

پناهیان افزود: در اغتشاشات و آشوب های اخیر ۱۶۰ نفر بسیجی و سپاهی و مدافعان امنیت  را به شهادت رسانند وقتی به حکم قرآن اعدام چند نفر صادر می شود منافقان می گویند اعدام نکنید،کسانی  که امروز می گویند اعدام نکنید، به لباس پیغمبر توهین می کنند، شب اول اغتشاش قرآن آتش می زنند و.. با دین خدا مشکل دارند .

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: هدف دشمنان این است که ولایت فقیه و اسلام و قرآن را حذف کنند و خون شهیدان ما هدر برود اما نمی دانند ما ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم تا این انقلاب را زمینه ظهور بقیه الله(عج) قرار دهیم.

 وی گفت:این شهیدان، شهدا وطن نیستند شهیدان غیرت و اسلام اند که به خاطر حکمرانی خداوند متعال  خونشان در زمین ریخته شد. این نبرد حق و باطل ادامه پیدا می کند تا  تمام استکبار نابود شود و حکومت بقیه الله مستقر شود.

پناهیان در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که امروز در این فتنه ها همراه یهود و استکبار به میدان آمدند  بدانند نسل شهدا زنده اند و دست از مبارزه بر نمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =