آزادمرد بی مانند در جهان معاصر

امام خمینی(ره) پاک‌مردی از سرزمین عدالت و ایمان، و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

به گزارش نسیم خنداب؛ به نقل از نسیم خنداب، سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) بر عموم مسلمین تسلیت باد. خرداد، ماه ماتم در عزای والا مردی که در سایه اخلاص و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.

خردادماه اشک و آه است. در وداع بزرگ‌مردی که با آمدنش شب‌های تاریک و ظلمانی ما را به صبح دل‌انگیز رهایی مبدّل ساخت.

آری او، پاک‌مردی از سرزمین عدالت و ایمان و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

حضرت امام خمینی(قدس سره) در همین ماه غم و اندوه با دلی آرام و قلبی مطمئن به سوی ملکوت اعلی سفر نمودند و ملت با ناباوری، غم سنگین فراغش را بر دوش خود احساس کردند.

دشمن مستکبر و کینه‌توز که سال‌ها خود را برای چنین لحظاتی آماده ساخته بود، به خیال خام خود به مقصود نزدیک شده اما عواملی بسیار مهم در کنار هم، اسباب شکست، خواری، ناامیدی دشمن و امید و شادمانی مؤمنان و مستضعفان را فراهم آورد.

مجلس خبرگان رهبری با تصمیم‌گیری سریع و قاطع، انقلاب اسلامی را صاحب سکان‌داری امین، باتقوا، بادرایت، شجاع و مدبر کرد و آیت‌الله عظمی سید علی خامنه‌ای را رهبر انقلاب اسلامی منصوب کردند.

گودرزی مسئول حوزه علمیه مهدیه خنداب

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =