منافقین برای رسیدن به اهداف خود جنایت های بزرگی را مرتکب شدند

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: منافقین برای رسیدن به اهداف خود جنایت‌های بزرگی را مرتکب شدند و با قتل عام و کشتار مردم جمعیت ۱۷ هزار نفری را به شهادت رساندند.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت الاسلام سید احمد میرمهدی، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: منافقین یکی از گروه‌های تشکیل شده قبل از انقلاب است که با گذشت زمان تفکرشان به انحراف گرایید و آموزه‌های مارکسیسم را به عنوان ایده پذیرفتند.

وی بیان کرد: امام راحل همان زمان این عقیده را عقیده التقاطی بیان فرمودند و تاکید کردند این عقاید التقاطی خطرناک است و به اسم اسلام برای رسیدن به اهداف هر کاری را انجام می‌دهند.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: منافقین برای رسیدن به اهداف خود جنایت‌های بزرگی را مرتکب شدند و با قتل عام و کشتار مردم جمعیت ۱۷ هزار نفری را به شهادت رساندند.

میرمهدی تصریح کرد: اوایل انقلاب در سال ۶۰ جنگ مسلحانه راه انداخته بودند و در خیابان‌ها مردم را با هر وسیله‌ای که داشتند به شهادت می‌رساندند همان زمان با منافقین برخورد شد و آن‌ها از ایران فرار کردند و به کشور عراق پناهنده شدند و عراق آنها را پذیرفت و لشگری از آن‌ها بر علیه ایران و مردم ایران تشکیل داد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک افزود: در عملیات مرصاد بعد از پذیرفت قطعنامه ۵۹۸ بود منافقین حمله کردند و در اسلام آباد و شهرهای دیگر هر جنایتی را که توانستد انجام دادند و در بیمارستان‌ها تمام مجروحان و بیمارها را قتل عام کردند.

میر مهدی تاکید کرد: ملت ایران باید آگاه باشند که منافقین موجودات خطرناکی هستند و همچنان بعد از گذشت سال‌ها دست از جنایت برنداشته‌اند و به شکل دیگری در قضایا و اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین تشکیلات سازمان یافته هستند و افراد را به طرف خود جذب می‌کنند و از طرف کشورهای غربی حمایت می‌شوند و دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به همین گروه متوسل شده‌اند و آن‌ها را به خدمت خود گرفته‌اند و منافقین نیز با بی‌شرافتی خلاف انسانیت عمل می‌کنند باید جوانان را نسبت به این مسائل آگاه نمود تا در دامان منافقین نیافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =