اجرای ۲۵۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی کلان و خرد طی ۵ سال اخیر در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجرای ۲۵۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی کلان و خرد طی ۵ سال اخیر در استان مرکزی یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه روح الله است.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و استاندار مرکزی اظهار داشـت: بسیج محصول جهاد فی سبیل الله و یک نیروی پایان ناپذیر، کارآمدی توانمند و قدرتمند است که در طی این سال‌ها با نجات بخشی و رفع مشکلات همواره منشا خیرات و برکات فراوان بوده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی ملت ایران در برابر قدرت‌های بزرگ مقتدرانه ایستاده است و بسیج همچون خورشیدی فروزان برای همه منشا خیرات و برکات فراوان است.

وی تأکید کرد: امروز برای پویایی و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی هستیم که خوشبختانه بخش مهمی از این کار را جهادگران و گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم و آسیب دیده آنجا می‌دهند.

سردار کریمی افزود: نهضت خدمت رسانی در بخش‌های مختلف توسط بسیج در استان مرکزی با قوت ادامه دارد و بسیج تا رفع فقر و محرومیت در کشور شتابنده حرکت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای ۲۵۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی کلان و خرد طی ۵ سال اخیر در استان مرکزی یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه روح الله است که با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد امید در بین مردم، احیای روستاها، رفع غبار فقر و محرومیت از مناطق محروم، رفع آسیب‌های اجتماعی و رونق اقتصاد برکات بسیار فراوانی برای مردم استان داشته است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =