کمپ گردشگری در خنداب احداث می‌شود

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب گفت: عملیات اجرایی مرحله اول مجتمع و کمپ گردشگری در روستای اناج آغاز شده است.

به گزارش نسیم خنداب، احمد میرزایی در گفتگو با « دیار آفتاب»؛ از آغاز عملیات اجرایی مرحله اول مجتمع و کمپ گردشگری در روستای اناج  خبر داد و گفت: احداث این مجتمع گردشگری ۱۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود. این مجتمع گردشگری در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب افزود: روستای دیدنی و خوش آب و هوای اناج در فاصله ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان خنداب و ۶۰ کیلومتری شمال غربی مرکز استان مرکزی (شهرستان اراک) قرار دارد. 

میرزایی بیان کرد: این روستا دارای موقعیت رفاهی از قبیل اقامتگاه بوم‌گردی و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بسیار است و به همین دلیل از روستاهای اطراف برای خرید محصولات مورد نظر خود به این روستا می‌آیند. جمعیت روستای اناج در حدود ۲۵۰۰ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران در سفر به خنداب می‌توانند از جاذبه‌هایی همچون چشمه علی‌گذر، منطقه شکار ممنوع پنگاب، بارگاه امامزاده آمنه خاتون، کوه شاه (تاج)، حمام قدیمی مصطفوی، بقعه امامزاده شاهور و تالاب آق‌گل دیدن کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =