نیروهای انتظامی برای دفاع از آرمان‌های اسلام جانفشانی می‌کنند

خطیب جمعه خنداب گفت: امروز نیروهای انتظامی در همه صحنه‌ها پشتیبان مردم هستند و در کف میدان برای دفاع از آرمان‌های اسلام وانقلاب جانفشانی می‌کنند و جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا خطرات را از جامعه اسلامی دور کنند.در سالجاری حدود 51 نفر از یروهای انتظامی برای حفظ این کشور به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش نسیم خنداب، حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای انتظامی مجاهدان فی سبیل الله و پاسدار ارزشهای اسلامی هستند.

وی افزود: از بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های دینی و ایجاد امنیت در کشور است، امنیت همانند اکسیژن مهمترین شرط یک زندگی سالم است. اگر امروز نظام ما دارای اقتدار است و در دنیا حرف برای گفتن دارد به برکت وجود امنیت در کشور است.

خطیب جمعه خنداب افزود: امروز نیروهای انتظامی در همه صحنه‌ها پشتیبان مردم هستند و در کف میدان برای دفاع از آرمان‌های اسلام وانقلاب جانفشانی می‌کنند و جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا خطرات را از جامعه اسلامی دور کنند.در سالجاری حدود ۵۱ نفر از یروهای انتظامی برای حفظ این کشور به شهادت رسیده‌اند.

صفاهانی تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی درس استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: رژیم غاصب صهیونسیتی رفتنی‌است و چیزی از عمر اسرائیل باقی نمانده است،نهضت فلسطین از همیشه بیدارتر و ضد ظلم و استکبار است.امام خمینی(ره) هم فرمودند: رژیم صهیونسیتی غده سرطانی است آنها بدانند این سرطان توسط خود مردم فلسطین ونیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد و ان شاالله آن روز نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =