عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

امام جمعه خنداب گفت: فلسطین با این حرکت الهی به دنیا ثابت کرد که بنیان رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سست است، رژیم صهیونیستی عمرش رو به اتمام است.

به گزارش نسیم خنداب، محمد صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: عملیات طوفان‌الاقصی عملیاتی است که توسط مسلمانان فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کودک‌کش انجام می‌شود.

 وی در ادامه بیان کرد: این عملیات کوبنده و غرورآفرین مبارزان فلسطین در یوم الله ۱۵ مهر، اولین گام برای فرو ریختن بنیان سست خانه عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی است.

صفاهانی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند ضربات مهلک و نابود کننده ملت شجاع و مظلوم فلسطین و جوانان باغیرت مقاومت در پیش است و چنان ضرباتی جبران ناپذیر به رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهند زد که تحمل بلند شدن نداشته باشند.

خطیب جمعه خنداب تصریح کرد: جنگ رژیم صهیونیستی در برابر فلسطین جنگ نابرابر و نامردی است، رژیم صهیونیستی کودکان، زنان و مردم بی‌گناه را می‌کشد و آب و برق را بر روی آنان قطع کرده و از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کند، اما جنگ فلسطین جنگ مردانگی است کودکان و زنان را نمی‌زنند و اگر اسیر شوند آزاد می‌کنند.

صفاهانی اظهار کرد: آمریکا و برخی از کشورهای غربی از رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند به آمریکا هشدار می‌دهیم ای آمریکای جنایتکار حمایت تو از اسرائیل و فرستادن ابزار جنگی به رژیم صهیونیستی خللی به استقامت و عزم و اراده مردم فلسطین اثری نخواهد داشت بلکه خشم و نفرت مسلمانان وآزادی خواهان را از آمریکا بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه خنداب بیان کرد:  فلسطین با این حرکت الهی به دنیا ثابت کرد که بنیان رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سست است، رژیم صهیونیستی باید بداند رفتنی است و عمرش رو به اتمام است و این دست و پا زدن‌های آخر او دیگر فایده ندارد. این خروش الهی و شجاعانه مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را نابود و به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد

صفاهانی گفت: ما ملت مسلمان ایران جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم  کودک‌کش صهیونیستی را قاطعانه محکوم می‌کنیم و به مردم فلسطین اعلام می‌داریم رژیم صهیونیستی نابود و فلسطین پیروز خواهد شد

امام جمعه خنداب در پایان گفت: از شهردار تقاضا داریم دست‌اندازهای خیابان‌های شهر که ضررهای جانی و مالی دارد، سریع‌تر آسفالت کند، شهردار و مسئولین خنداب شما خودتان در این خیابان‌ها تردد می‌کنید و مشاهده می‌کنید مردم اذیت می‌شوند و به چند نفر هم صدماتی وارد شده است مراجعات ما زیاد است و هر چه زودتر این پروژه را به اتمام برسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =