خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی در حال نابودی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب: عملیات طوفان‌الاقصی که توسط مقاومت فلسطینی شروع شده، نشان‌دهنده این است که خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است.

به گزارش نسیم خنداب، عبدالله قهاری، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب، گفت: فلسطین یک کشور اسلامى است که صهیونیست‌های غاصب، به کمک قدرت‌های جهانى، سال‌هاى متمادى است آن‌جا را گرفته‌اند و مردم فلسطین مشغول مبارزه‌اند تا آن‌جا را باز پس بگیرند.

وی در ادامه افزود: عملیات طوفان‌الاقص که توسط مقاومت فلسطینی شروع شده، نشان‌دهنده این است که خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است، در این عملیات  ایثار، اقتدار، اخلاص و شهادت طلبی رزمندگان مقاومت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش درآمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: اقدامات امروز جبهه مقاومت در پاسخ به سال‌ها کشتار مردم بی‌گناه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. دشمنان باید بدانند زمان بزن و دررویی تمام شده است.

قهاری در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ این ۸۰ سال سرحال‌تر است. مشاهده می‌کنید که امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّغصب، ضدّظلم، ضدّصهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب، گفت: ما یقین داریم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد.


وی گفت: این پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم فلسطین و‌ جبهه مقاومت، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، عزت روز افزون اسلام و ملت‌های مسلمان را خواهانم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =