۳۶۱ هزار خانوار مرکزی مشمول کالابرگ الکترونیکی هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۶۱ هزار و ۱۴۵ خانوار، با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و هفت هزار و ۳۳۴ نفر، جزء هفت دهک اول مشمول افزایش ۱۲۰ هزار تومانی به یارانه خود، تحت عنوان کالابرگ هستند.

به گزارش نسیم خنداب، جمشید امیدی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ پیرامون جزییات طرح ملی کالابرگ الکترونیکی و اختصاص اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی، به یارانه خانوارهای دهک اول تا هفتم، گفت: اگر هر خانوار، ۲۰۰ هزار تومان از یارانه نقدیشان را، صرف خرید ۱۱ قلم از کالاهای اساسی، در فروشگاه‌های مشخص شده کنند، معادل ۱۲۰ هزار تومان، به ازای هر نفر، به اعتبار یارانه‌شان، اضافه خواهد شد.

وی، افزود: خانوارها تا پایان همان ماه جاری فرصت دارند، تا اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی اختصاص یافته را، صرف خرید اقلام اساسی کنند. در غیر این صورت، این افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی، از بین خواهد رفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، درخصوص چگونگی آگاهی مردم، از دهک خانوارها، بیان کرد: سرپرست خانوارها، با مراجعه به سامانه حمایت، و وارد کردن مشخصات خود، از دهک اختصاص یافته به‌خودشان مطلع شوند.

امیدی، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۱۴۱ میلیارد تومان خرید کالابرگ، در استان مرکزی انجام شده است.

وی، پیرامون فروشگاه‌های اختصاص یافته به ارائه خدمات اقلام اساسی در استان مرکزی، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ فروشگاه تأسیس شده، یا در حال ارائه خدمات کالابرگ است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: تا به امروز ۱۸۰ هزار تراکنش کالابرگ، در سطح استان، به انجام رسیده است.

امیدی، با اشاره به تعداد خانواده‌های یارانه‌بگیر در استان مرکزی، افزود: ۴۷۳ هزار و ۲۴۰ خانوار با جمعیت بالغ بر یک میلیون و ۳۴۰ هزارو ۱۹۳ نفر از تعداد خانواده‌های یارانه بگیر در استان مرکزی هستند.

وی، بیان کرد: ۳۶۱ هزار و ۱۴۵ خانوار، با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و هفت هزار و ۳۳۴ نفر، جزء هفت دهک اول مشمول افزایش ۱۲۰ هزار تومانی به یارانه خود، تحت عنوان کالابرگ هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =