جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است

امام‌جمعه خنداب گفت: کشتار زنان و کودکان توسط رژیم غاصب با حمایت‌های آمریکای جنایت‌کار در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

 به گزارش «نسیم خنداب»؛ وقایع ۱۳ آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

«یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام‌خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به‌دلیل اعتراض و افشاگری شجاعانه ایشان علیه پذیرش کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (انقلاب دوم) در سال ۱۳۵۸ به‌دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

 محمد صفاهانی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: در یوم الله ۱۳ آبان تعداد زیادی از دانش آموزان در تجمع اعتراضی به حکومت رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و عناصر پهلوی امام راحل را به‌دلیل مبارزات بر علیه رژیم پهلوی دستگیر و به ترکیه تبعید می‌کنند که این تبعید سرآغاز انقلاب اسلامی می‌شود.

 وی در ادامه افزود: روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هم است. در سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند.

صفاهانی گفت: این روزها شاهد جنایات ناجوانمردانه اسرائیل غاصب و کودک‌کش هستیم که مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه خنداب بیان کرد: کشتار زنان و کودکان توسط رژیم غاصب با حمایت آمریکای جنایت‌کار در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است. آمریکا شریک جرم اصلی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین و غزه است و باید در مجامع بین المللی محاکمه شود.

 وی تصریح کرد: ما امت اسلامی جنایات رژیم غاصب و حمایت آمریکا از رژیم کودک کش را محکوم و نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام می‌نمایم

 صفاهانی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان‌ماه امسال رنگ و و بوی دیگری دارد، دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی باعظمت‌ترو باشکوه‌تر ازسال‌های گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و حمایت‌های خود را از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش را به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =