حضرت زهرا(س) الگوی حجاب و ولایتمداری است

امام جمعه خنداب گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده امامت و ولایت است و الگوی حجاب، دینداری، ولایتمداری است و در راه ولایت تمام هستی خود را فدا کرد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) الگوی شایسه در همه ابعاد زندگی برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.

 وی در ادامه بیان کرد: حضرت زهرا(س) اولین شهیده امامت و ولایت است و الگوی حجاب، دینداری، ولایتمداری است و در راه ولایت تمام هستی خود را فدا کرد.

خطیب جمعه خنداب افزود: در وصیت‌نامه بسیاری از شهدا پیروی از ولایت و حفظ حجاب تاکید شده است، وظیفه داریم فرزندان خود را از کودکی با آرمان‌های بلند اسلام آشنا کنیم.

صفاهانی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: الگوی بسیجیان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است و در راه اسلام و خدمت به مردم به شهادت می‌رسد اما هرگز زیر بار ذلت نمی‌روند.

وی تصریح کرد: مسئولی که تفکر و روحیه بسیجی دارد موجب پیشرفت جامعه می‌شود، مسئولین باید بدانند خدمت به مردم، خدمت به امام زمان(عج) است باید قدر این ملت را دانست و تا آخرین توان خود برای به این ملت خدمت کنیم.

صفاهانی بیان کرد: تفکر بسیجی ایثار، شجاعت، شهامت، ایستادگی در مقابل دشمنان و احیاگر فرهنگ مقاومت است. مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان موجب شد زنجیره مقاومت در کشورهای اسلامی شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین جانانه در مقابل جنایات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی می‌ایستند و در زیر آتش‌های بی‌امان دشمن و شدیدترین حملات و بمباران‌ها به شهادت می‌رسند اما تن به ذلت نمی‌دهند.

خطیب جمعه خنداب افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند که بیش از ۶ هزار نفر کودکان هستند، بیشترین حملات رژیم صهیونیستی به کودکان و زنان و مردمان بی پناه فلسطین و غزه است و نسل‌کشی را در فلسطین به راه انداخته است.

وی در پایان گفت:  جنگ مردانگی در وسط میدان مشخص می‌شود رژیم صهیونیستی جرات رو در رو شدن با رزمندگان فلسطین را ندارد چون از شجاعت و غیرت و مقاومت فلسطین باخبر است و به شدت نگران جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =