بسیج موجب پیشرفت و موفقیت شد

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: بسیج گوش به فرمان امام بود و همین امر موجب پیشرفت کشور و موفقیت شد.

به گزارش نسیم خنداب، سردار نورخدا قاسمی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع بسیجیان شهرستان خنداب ضمن تبرک هفته بسیج گفت: وقتی که امام راحل فرمان صدور بسیج را صادر کرد یکی از الطاف خفیه الهی اتفاق افتاد. در آن مقطع امام راحل به مردم اعتماد کرد.

وی در ادامه افزود: از زمانی که بسیج شکل گرفت خیرات وبرکات الهی به کشور نازل شد و در هر عرصه‌ای که بسیج وارد شد موفقیت‌های فراوانی حاصل شد.

قاسمی بیان کرد: در سال ۵۷ انقلاب پیروز شد و در سال  58 بسیج تشکیل شد که در تثبیت انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده‌ای داشت و بیشترین نقش و جانفشانی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

وی تصریح کرد: بسیج گوش به فرمان امام بود و همین امر موجب پیشرفت کشور و موفقیت شد اگر هر دولتی که روی‌کار می‌آید به حرف امام گوش دهد مشکلات کشور برطرف می‌شود و از بسیاری از آسیب‌ها در امان هستیم. 

فرمانده اسبق تیپ ۷۱، به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: جنگ در فلسطین نزدیک به ۷۵ سال پیش از زمانی که یک عده یهودی صهیونیسم به منطقه فلسطین آمدند، شروع شد، امروز یک گروه از ملت فلسطین حدود ۷۰ سال صبوری و خویشتنداری کردند، مجامع بین‌الملل را فراخواندند اماهیچ کدام کاری نکردند.

قاسمی در پایان بیان کرد: شکل‌گیری جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است، با انجام عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی ذلیل و متزلزل شده است و وحشت به دل کفار انداخته است، اگر ما خودمان و اهل بیت(ع) را باور داشته باشیم و گوش به فرمان ولایت باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و خداوند ما را بر کفار غالب می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =