حماس مردانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند

استاد دانشگاه گفت: امروز حماس در غزه هم راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته‌اند و مردانه در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

به گزارش نسیم خنداب، حمید صالحی در پنجمین یادواره شهدای شهرستان خنداب گفت: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از عزت و مردانگی است.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان از اول انقلاب میلیاردها دلار برای از بین بردن انقلاب اسلامی هزینه کردند اما به لطف الهی و به برکت خون شهدا کماکان سیاست‌های جمهوری اسلامی در جهان دنبال می‌شود.

صالحی تصیح کرد: احساس خطر دشمن بعد از پیروزی انقلاب به خاطر این است که یک ایمان و باور در ملت ایجاد شد و امام حسین(ع) را الگوی زندگی خود قرار دادند و در هشت سال دفاع مقدس از تمام لذت‌های دنیا و مادیات گذشتند و در مناطق مختلف مثل شلچمه و.. در دل شب ترکش خوردند و به شهادت ‌رسیدند.

جانباز دوران دفاع مقدس افزود: امروز حماس در غزه هم راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته‌اند و مردانه در مقابل ارتش تا بن‌دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند. ظلم پایدار نمی‌ماند این وعده الهی است که حق پیروز خواهد شد و رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما باید با توسل به شهدا زندگی خود را بیمه کنیم و با یاد شهدا آینده خود را تضمین کنیم، ما نباید نسبت به خون شهدا بی‌تفاوت باشیم و تلاش کنیم ادامه دهنده راهشان باشیم آن‌ها هم شفیع ما خواهند شد و ما را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =