احداث ۳۲ واحد مسکن محرومین در شهرستان خنداب

صادقی به فعالیت‌های بسیج سازندگی در زمینه عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ ساخت ۳۲ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد ، بنیاد مسکن،برای افراد کم برخوردار شهرستان در دستور کار قرارگرفته و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش نسیم خنداب ،  سرهنگ پاسدار، محسن صادقی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: در سطح شهرستان خنداب ۵۲ صندوق قرض‌الحسنه مردم یاری و اشتغال‌زایی، با ۱۶۰۰ نفر عضو تشکیل‌شده است و ۲۲ کلاس آموزشی برای ۳۰۰ نفر برگزار و مدرک مربوطه صادرشده است.

صادقی بیان کرد: برای اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه دو نوع تسهیلات در نظر گرفته‌شده است یک نوع تسهیلات با مشارکت کمیته امداد در حال انجام است که سقف آن ۷۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد برای مشاغل خانگی، کارگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده در عرصه کشت گیاهان دارویی، بسته‌بندی محصولات کشاورزی، مشاغل صنعتی کوچک و مشاغل خدماتی پرداخت می‌شود و نوع دیگر به‌صورت وام ۱۸ درصد بازپرداخت ۷ ساله و سقف آن صد میلیون تومان است.

فرمانده ناحیه خنداب، خدماتی از قبیل ارائه مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف صنایع‌دستی، بازاریابی الکترونیک، فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی، کشاورزی و باغبانی، دامداری، پرورش ماهیان زینتی، و… سایر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد.

صادقی به فعالیت‌های بسیج سازندگی درزمینهٔ عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال  ۱۴۰۰ ساخت ۳۲ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد ، بنیاد مسکن،برای افراد کم برخوردار شهرستان در دستور کار قرارگرفته و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به لطف خدا تا پایان سال ۳۲ واحد مسکونی تکمیل خواهد شد .

وی تعمیرات خانه عالم فوران، تعمیرات خانه عالم روستای قالیباف، تعمیرات خانه عالم شهر خنداب، ساخت سرویس بهداشتی مدرسه غینرجه، جدول کشی قنات روستای سوزان و افتتاح سه واحد مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان را از جمله اقدامت بسیج سازندگی در زمینه عمرانی و محرومیت زدایی عنوان کرد.

صادقی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱ هزار و صد بسته غذایی ، ۷ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم، ۲۵۰ کیف حاوی لوازم التحریر برای افراد کم برخوردار توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت خنداب در پایان خاطر نشان کرد: ذبح ۶ راس گوسفند، اهداء یک سری جهیزیه، جمع آوری مبلغ ۵۰ میلیون تومان از خیرین برای تهیه بسته های غذایی از سایر اقدامات بسیج سازندگی ناحیه خنداب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =