استان مرکزی رتبه دوم احسان نیکوکاری را در کشور کسب کرد

مؤمنی گفت: با تکیه بر مردم و مشارکت‌ خیرین استان مرکزی رتبه دوم احسان و را در کشور کسب کرد و همچنین در طرح اکرام و رسیدگی به ایتام رتبه دوم را نیز کسب کردیم.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه ها گفت: در سطح استان مرکزی ۷ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این نهاد انقلابی خدمات دریافت می کنند و در میان دانش آموزان و دانشجویان نخبگان زیادی وجود دارد که اگر از طرح های آنها حمایت شود قطعا می توانند اقدامات قابل توجهی انجام دهند.

مومنی اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد مردم محوری است که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس کلیه امور با مشارکت مردم رقم می خورد و اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی که یکی از سرمایه های مهم کشور است توانسته کمیته امداد را در انجام ماموریت ها موفق کند.

وی ادامه داد: با تکیه بر مردم و مشارکت‌ خیرین استان مرکزی رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرد و همچنین در طرح اکرام و رسیدگی به ایتام رتبه دوم را نیز کسب کردیم.

مومنی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ بسیجی کمیته امداد را در اجرای برنامه ها و  طرح ها یاری می کنند و بسیاری از موفقیت های کمیته امداد مرهون مجاهدت های بسیجیان دلاور و هدایت های سپاه است که از همه آنخا تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: در طی یک سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ عدد تبلت به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و بیش از ۳۵۰ عدد نیز در آینده با مشارکت سپاه و خیرین توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت:  ۸۷۰ رابط فرهنگی در سطح استان در مدارس وجود دارد که در مراکز نیکوکاری ایجاد شده در شناسایی نیازمندان و اقدام برای رفع مشکلات آنها نقش آفرینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه، ۱۶ دفتر امداد و ۲۶۱ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی از  ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه در جشن عاطفه ها مشارکت داشتند و کلیه افراد و خیرینی که قصد دارند در جشن خداپسندانه مشارکت کنند می‌توانند به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =