تعویق انتخاب استانداران، استانها را در وضعیت بلاتکلیفی قرار می دهد/ انتظار داریم چهره ای ملی و آشنا با مسائل استان، استاندار مرکزی شود

آصفری با بیان اینکه دیر انتخاب شدن استانداران مشکلاتی را برای استان ها از جمله استان مرکزی به وجود می آورد، گفت: یکی از این مشکلات عدم تعیین تکلیف وضعیت مدیران دستگاه های اجرایی در استان هاست.

به گزارش نسیم خنداب،محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص تعویق انتخاب استانداران، گفت: تا کنون از میان ۳۱ استان کشور تنها استانداران حدود ۶ استان معرفی شده اند. این در حالی است که بایستی هر چه زودتر تکلیف استانداران در سراسر کشور مشخص شود.

وی افزود: انتظار مردم و نمایندگان از دولت سیزدهم این است که فردی توانمند که آشنا با مسائل ملی و استانی باشد انتخاب شود تا بتواند مسائل استان را به خوبی پیگیری کند و در راستای حل مشکلات استان قدم بردارد.

آصفری با بیان اینکه دیر انتخاب شدن استانداران مشکلاتی را برای استان ها از جمله استان مرکزی به وجود می آورد، خاطرنشان کرد: یکی از این مشکلات عدم تعیین تکلیف وضعیت مدیران دستگاه های اجرایی در استان هاست. به طوری که آنها نمی دانند قرار است بمانند یا بروند و همین امر باعث می شود تا بجای تلاش شبانه روزی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات استان، فعالیتی روزمره داشته باشند که آفتی برای استان است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان که به عنوان پایتخت صنعت ایران شهرت دارد، حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک ایجاد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =