کینه و دشمنی نسبت به انقلاب و اسلام در نهاد و سرشت آمریکا موج میزند

امام جمعه خنداب با اشاره به روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در نهاد و سرشت آمریکا کینه ودشمنی نسبت به انقلاب و اسلام موج میزند تا زمانی که ملت ایران پایبند به انقلاب است آمریکا دست از دشمنی برنخواهد داشت.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته گفت:خداوند انسان های باتقوا را به راه راست هدایت می کند وسرانجام زندگی شان ختم به سعادت خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد:هشتم آبان سالروز شهادت نوجوان شهید محمدحسین فهمیده است شهید ۱۳ ساله ای که خودش را در مقابل تانک دشمن قرارمی دهد تا به طرف نیروهای رزمنده برخورد نکند به همین مناسبت این روز به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است. 

صفاهانی افزود: دوران نوجوانی دوران سرآغازبهارسبز حیات و زیباترین مرحله عمرانسان است و دوران دریافت ارزش های دینی ،اسلامی و شکل گرفتن شخصیت انسان است امام علی (ع) می فرماید:”دل نوجوان به مانند زمین پاکی است که هر بذری را در آن بکارد همان را قبول می کند.

امام جمعه خنداب تصریح کرد: شهرستان خنداب ۲۴۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است اکثر شهدا نوجوان و جوان هستند  اما دشمنان می خواهند جوانان و نوجوانان ما را از مسیر اسلام و اهل بیت خارج کنند و با تبلیغات شبانه روزی برای انحراف و ناامید کردن جوانان در حال تبلیغ هستند لازم است والدین از فرزندان خود در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مواظبت کنند.

وی به روز تاسیس پدافند یر عامل اشاره کرد و گفت:روز ۸ آبان سال ۱۳۸۲  به فرمان رهبرمعظم انقلاب پدافند غیرعامل تاسیس شد پدافند غیر عامل نوعی دفاع غیر نظامی است و از حملات نرم دشمنان جلوگیری کرده و سدی محکم در برابر دشمنان است و اگر در برخی مسائل خسارت به ما وارد شد به این دلیل است که برخی دولتمردان با پدافند غیر عامل همراه نبودند اما دولت کنونی برنامه های جدی برای حمایت دارند.

وی گفت:روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است در نهاد و سرشت آمریکا کینه ودشمنی نسبت به انقلاب و اسلام موج میزند تا زمانی که ملت ایران پایبند به انقلاب است آمریکا دست از دشمنی برنخواهد داشت.

صفاهانی در پایان خاطر نشان کرد: اما آمریکا بداند ما ملت امام حسینیم و امام حسین به ما شعار “هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّهُ ” را یاد داده است ملت ایران هرگز دست از آرمان های بلند اسلام و انقلاب و امام و رهبری برنخواهد داشت و در نهایت آمریکا را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =