مردم پیک ششم کرونا را جدی بگیرند/ تفرش قرمز، محلات و‌ خمین نارنجی شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه این روزها شاهد فراز و نشیب های زیادی در رابطه با کرونا هستیم.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ سید محمد جمالیان گفت: در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان، شهرستان تفرش که هفته ی گذشته در وضعیت نارنجی به سر می برد، به رنگ قرمز درآمده است.

وی افزود: همچنین در این اعلام رنگ بندی شهرستان های اراک، ساوه، محلات و خمین در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان های زرندیه، فراهان، کمیجان، آشتیان، خنداب، شازند و دلیجان نیز در وضعیت زرد قرار دارند و هر لحظه ممکن است دستخوش تغییرات کرونایی شوند.

جمالیان بیان کرد: متاسفانه این روزها کرونا ‌و‌ موارد ابتلا و بستری دائما در حال فرار و فرودهایی است و جابجا شدن شهرستان ها از رنگ های مختلف و تغییر آنها در هفته ی بعد گواه این ادعا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان تفرش هفته ی گذشته نارنجی بود اما این هفته به رنگ قرمز درآمده، همچنین شهرستان های محلات و خمین که هفته ی گذشته زرد بودند به رنگ نارنجی درآمده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد شهرستان های قرمز کشور در این هفته از ۲۹به ۳۳مورد رسیده است، زنگ خطر پیک ششم به صدا در آمده است و این بیماری با کوچکترین غفلت دوباره اوج میگیرد و ممکن است برای مردم ساکن در شهرستان ها مشکلات و تهدیداتی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بدون شک‌ در حال پیشروی به سوی پیک ششم هستیم و‌این اتفاقی دور از ذهن نبوده است، زیرا ماهیت این اپیدمی این گونه است و مردم هم باید پیک ششم و این بیماری را همچنان جدی بگیرید و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها و واکسیناسیون را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =