اقدام دولت انقلابی در عرصه الملل با درایت و شجاعت همراه است

میر نظامی گفت: در سطح جامعه بین الملل و روابط دیپلماتیک بحث مذاکرات و برجام داغ شده است یکی از شروط برگشت به برجام رعایت تمام خطوط قرمزی است که توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است به لطف خدا دولت انقلابی با درایت و شجاعت در عرصه بین الملل ظاهر شده است.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام میرنظامی ،امام جمعه موقت شهرستان خنداب در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان گفت:اصل اساسی تقوا، حرکت یک انسان مومن به سمت سعادت و کمال است. اگر در اعمال فردی اجتماعی رعایت تقوای الهی را داشته باشیم همه خیرات و برکات و الطاف الهی شامل حال ما خواهد شد.

وی به ساگلرد شهادت شهید طهرانی مقدم اشاره کرد و گفت:بیست و یکم آبانماه سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم  پدر موشکی ایران است که در راه ارتقای صنایع موشکی و دفاعی ایران اسلامی جان خود را فدا کرد.

میرنظامی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع) گفت:امام حسن عسگری (ع) می فرماید:”دو خصلت وجود دارد که بالاتر از آن خصوصیتی وجود ندارد ایمان و اعتقاد به پروردگار و نفع رساندن به برادران ایمانی است.” امیدواریم  به برکت رهنمودها و  سیره اهل بیت(ع) بتوایم ایمان واعتقادمان را تقویت و در راه نفع رساندن به دیگران موفق عمل کنیم.

وی ضمن گرامیداشت روز کتاب و کتاب خوانی گفت: نقش کتاب و کتاب خوانی در هر جامعه ای اثر گذار است، اگر جامعه ای با کتاب انس بگیرد،خود را برای جامعه مهدوی آماده می کنند. ملتی که باسواد و بابصیرت باشند مستکبران و زورگویان توانایی مقابله با آنها را ندارند و در معادلات  منطقه و جهان اثر گذارخواهند بود.

خطیب جمعه خنداب تصریح کرد:در سطح جامعه بین الملل و روابط دیپلماتیک بحث مذاکرات و برجام داغ شده است یکی از شروط برگشت به برجام رعایت تمام خطوط قرمزی است توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است به لطف خدا دولت انقلابی با درایت و شجاعت در عرصه بین الملل ظاهر شده است. 

وی در پایان افزود:از نقاط قوت دیگر دولت انقلابی،سفرهای استانی بدون تشریفات است که از ابتدای شکل گیری دولت در حال اجراست و بحث مهم واکسیناسیون که در این دولت جهش قابل توجهی داشته است قابل تقدیر است امیدواریم با اقناع مردم واکسیناسیون به صورت گسترده صورت گیرد تا ویروس منحوس کرونا از جامعه و بلاد اسلامی مخصوصا ایران اسلامی رخت بندد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =