برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در خنداب

عزیزی گفت: در هفته بسیج 70 عنوان برنامه در بخش‌های مختلف توسط اقشار مختلف و پایگاه‌های مقاومت بسیج در خنداب برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم خنداب؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین عزیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: پنجم آذرماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می‌داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی میهن اسلامیمان حضور دارند.

عزیزی با بیان اینکه بسیج با عملکرد درخشان خود در عرصه های داخلی و بین المللی با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو بوده است افزود: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های مختلف دفاع از نظام و ارزش ها انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده اند و فتنه های مختلف را با بصیرت و آگاهی پشت سر گذاشته اند.

وی تصریح کرد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فرا گیر و گسترده در کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت خنداب به برگزاری بیش از۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های بهداشتی و کمک های مومنانه، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و‌ مشاوره خانوادگی، مسابقات ورزشی و اعزام طلبه های بسیجی به روستا های شهرستان از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان است.

وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده های معزز شهدا و امام جمعه شهرستان و برنامه های بسیج سازندگی از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب خاطرنشان کرد: هفته مبارک بسیج امسال به شعار «بسیج پاره تن مردم است»، مزین گشته است و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم و به معنای واقعی کلمه بسیجی همتراز گام دوم انقلاب برای نقش‌آفرینی عرصه‌های مورداشاره امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در این بیانیه باشیم و سهم خود در ایجاد تمدن نوین اسلامی را به‌خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =