انقلاب به سمت اقتدار در حرکت است

صفاهانی گفت: دشمنان میخواهند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و برخی نیز در داخل کشور سیاه نمایی می کنند و در خط دشمن حرکت میکنند و واقعیت ها را مطرح نمی کنند اما به لطف الهی آینده ایران روشن است و انقلاب به سمت اقتدار در حرکت است.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: خداوند می فرماید: ای کسانی که ایمان آوردید، همچنان که از خدا و رسول خدا اطاعت میکنید از ولی فقیه زمان هم اطاعت کنید اطلاعت از ولی فقیه همان اطاعت از رسول خدا(ص) و امام زمان(عج) است.

وی در ادامه بیان کرد: رهبر انقلاب در هفته جاری دیداری با مردم قم داشتند به غیرت دینی مسلمانان تاکید کردند.غیرت دینی باعث میشود اصول اسلام حفظ شود وقتی به امام، مقدسات و ارزشهای دینی توهین شد مردم  باغیرت دینی در مقابل دشمنان ایستادند و قیام سال ۱۳۱۴ ودر ادامه قیام سال  ۵۶ اتفاق افتاد و در نهایت باعث پیروزی انقلاب شد.

صفاهانی افزود: یکی از اقدامات دشمنان حساسیت زدایی مردم نسبت به اصول و مبانی انقلاب است اما دشمنان از این موضوع غافلند که مردم قهرمان ایران پایبند به اصول انقلاب و ارزشهای دینی هستند و دست از آرمان های انقلاب، امام، شهدا و رهبری بر نخواهند داشت .

خطیب جمعه خنداب گفت:یکی دیگر از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب حفظ وحدت در کشور بود، دشمنان میخواهند  بین مسلمانان اختلاف افکنی و حکومت کنند باید آگاه باشیم وحدت باعث موفقیت و پیروزی است همه باید زیر چتر اسلام وحدت داشته باشیم و در این جهت حرکت کنیم

 وی افزود: از اهداف دیگر دشمنان ناامید کردن مردم ایران نسبت به آینده است دشمنان میخواهند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و برخی نیز در داخل کشور سیاه نمایی می کنند و در خط دشمن حرکت میکنند و واقعیت ها را مطرح نمی کنند  اما به لطف الهی آینده ایران روشن است و انقلاب به سمت اقتدار در حرکت است.

خطیب جمعه خنداب تصریح کرد:از توصیه های مقام معظم رهبری این است که نگذاریم موفقیت های جمهوری اسلامی مکتوب بماند انقلاب اسلامی در همه زمینه ها خدمات ارزنده ای داشته است و باید منصفانه قضاوت کنیم اقدامات و موفقیت هایی که در انقلاب و نظام اسلام انجام شده  را بدانیم و آگاه سازی کنیم.

وی بیان کرد: مسئولین باید مردمی باشند و در بین مردم حضور داشته باشند و مشکلات را بررسی کرده و برای حل مشکلات تلاش کنند. به وعده هایی که می دهند در موعد مقرر عمل کنند اگر وعده ای عملی نشد علت آن را صادقانه به مردم توضیح دهند.

صفاهانی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان گفت:یکی از اقدامات بزرگی که در شهرستان برای کشاورزان انجام شد یکپارچه  سازی اراضی ۶۰۰ هکتاری کشاورزان خندابی است امیدواریم مسئولین به مشکل چاه که درخواست همه کشاورزان است توجه کنند که اگر این مشکل نیز حل شود باعث ارتزاق صدها خانواده، افزایش تولیدات و رونق  باغداری صنعتی خواهد شد و زمینه اشتغال جوانان فراهم می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =