ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نمایش ملی در برابر تهاجمات رسانه غربی خواهند داشت

هانی زاده گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه یک نمایش ملی در برابر تهاجمات رسانه غربی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش نسیم خنداب؛ هانی زاده، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت:با توجه به شرایط موجود و گسترش ویروس جدید امیکرون در جهان فضای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری تحت تأثیر قرارگرفته است.

هانی زاده اظهار کرد: البته همان‌طور که مردم سال گذشته با حضور خودروی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند هیچ چیز مانع برگزاری جشن ملی ملت ایران نخواهد شد.

وی بیان کرد: مردم ایران مشتاق هستند در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی انجام دهند تا یک نمایش ملی در برابر تهاجمات رسانه غربی داشته باشند و برای دفاع از انقلاب به صحنه بیایند.

این کارشناس سیاسی افزود: مردم علی رغم مشکلات اقتصادی همچنان از انقلاب خود دفاع می کنند و در طول ۴۳ سال ملت ایران همچنان وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ کرده و تحت تأثیر فضاسازی‌های جریان‌های خارجی قرار نمی‌گیرند.

هانی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود راهپیمایی سال جاری تفاوت اساسی با سال‌های قبل از کرونا خواهد داشت و لذا وضعیت به‌گونه‌ای است که راهپیمایی به‌وسیله خودرو صورت خواهد گرفت و این حرکت نیز نوعی نمایش غیرحضوری مردم برای دفاع از انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =