راه نفوذ دشمنان تهاجم رسانه‌ای و فشار اقتصادی است

هانی زاده گفت: تهاجم رسانه‌ای، تحریم و فشار اقتصادی علیه ایران دو مقوله‌ای هستند که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و از همه طیف‌های سیاسی در داخل ایران خواستند در این خصوص هوشمندی خود را حفظ کنند و در دام این گونه تبلیغات و جریان سازی ها قرار نگیرند.

به گزارش نسیم خنداب؛ هانی زاده، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز در برگیرنده محورهای بسیار مهمی در حوزه‌های داخلی و خارجی بود که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به قیام مردم تبریز در سال ۵۶ اشاره و آن را یک مسئله مهم تاریخی توصیف کردند چون همین حرکت انقلابی باعث شد که ملت ایران به حرت خود ادامه دهند و رژیم شاه را در کمتر از یک سال سرنگون کنند.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: تهاجم رسانه‌ای، تحریم و فشار اقتصادی علیه ایران دو مقوله‌ای هستند که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و از همه طیف‌های سیاسی در داخل ایران خواستند در این خصوص هوشمندی خود را حفظ کنند و در دام این گونه تبلیغات و جریان سازی ها قرار نگیرند.

هانی زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص برجام اشاراتی داشتند و اعلام کردند برخی از نقطه نظرات ایشان در حوزه برجام و در آغاز مذاکرات ایران و کشورهای ۵+۱ مورد توجه قرار نگرفته است و چالش‌های بعدی نیز برآیند این مسئله است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز خود  به آن‌ها اشاره کردند حائز اهمیت است و نقشه راه برای مردم و مسئولان تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =