شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی آمریکا عامل اصلی ناآرامی‌هاست

میر مهدی با اشاره به عملیات ویژه روسیه در اوکراین گفت: دخالت‌ها و شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی آمریکا در این قضیه مؤثر است آمریکا حق ندارد که برای سایر کشورها تصمیم بگیرد.

شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی آمریکا عامل اصلی ناآرامی‌هاست

به گزارش نسیم خنداب؛ میرمهدی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: آمریکا به دنبال برهم زدن اوضاع در کشورهاست، روسیه  تصمیم گرفته است که محتاج آمریکا نباشد و سلطه آمریکا را در کشور خود از بین ببرد طبیعتاً با هر مسئله‌ای که مانع رسیدن به هدفش باشد برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: از طرفی اوکراین کشوری که کاملاً در اختیار سیاست‌های آمریکاست و آمریکا نیز به دنبال تضعیف روسیه از طریق اوکراین بوده است.

میرمهدی افزود: آمریکا می‌خواهد اوکراین را عضو ناتو کند و با این قضیه بر اوضاع روسیه تأثیرگذار باشد روسیه هم با توجه به اینکه به دنبال استقلال خود است با این موضوع مخالف است.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: ما فقط روسیه را مقصر نمی‌دانیم دخالت‌ها و شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی آمریکا در این قضیه مؤثر است آمریکا حق ندارد که برای سایر کشورها تصمیم بگیرد و خود را کدخدای جهان بداند.

میرمهدی تصریح کرد: هر کشوری دنبال منافع خود است پشت قضیه روسیه و اوکراین مسائل زیادی است و نمی شود فقط روسیه را مقصر دانست ولی این حرکت روسیه عکس العمل حرکت‌هایی است که آنها انجام دادند آمریکا نباید این چنین در منطقه دخالت کند.

وی اظهار کرد: متأسفانه سال‌هاست که یمن و فلسطین مورد تجاوز سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند این تجاوزها را کسی نمی‌بیند و حرفی نمی‌زنند اما چون اوکراین وابسته به غرب است برایشان دلسوزی می‌کنند این نشان‌دهنده سیاست‌های دوگانه غرب است.

میرمهدی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران تجاوز به هیچ کشوری را درست نمی‌داند اما روسیه هم به فکر استقلال خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =