روز جمهوری اسلامی روز استقرار حکومت الهی است/شعار سال نقشه راه مردم و مسئولین باشد

صفاهانی بیان کرد:ملت بصیر و قهرمان ایران در همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ شرکت کردن و ۲/۹۸ از مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند و رشد نظامی و اجتماعی خود را به رخ دنیا کشیدند.

به گزارش نسیم خنداب ؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه عبادت و بندگی است تقواست ان شاءالله خداوند  توفیق عبادت و روزه داری در این ماه بزرگ را به همه ما کرامت بفرماید.

صفاهانی گفت:امسال از طرف رهبرمعظم  انقلاب اسلامی به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است این نامگذاری ها از روی دقت و حکمت است و باید نقشه راه مردم و مسئولین باشد.

وی روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و افزود:روز دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی و روز استقرار حکومت الهی است. 

صفاهانی بیان کرد:ملت بصیر و قهرمان ایران در همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ شرکت کردن و ۲/۹۸ از مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند و  رشد نظامی و اجتماعی خود را به رخ دنیا کشیدند.

امام جمعه خنداب تصریح کرد:سرداردلها در وصیت نامه خود می فرماید:”بدانید جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند دیگر حرمها باقی می ماند اگر دشمن این حرم را بین ببرد دیگر حرمی باقی نمی ماند نه حرم ابراهیمی نه حرم محمدی”

وی در پایان گفت:امروز ایران اسلامی دارای عزت و اقتدار است و به لطف الهی و به برکت خون شهیدان  در همه زمینه ها علمی و پزشکی، نظامی، هوا فضا و..  پیشرفتهای قابل توجهی داشته ایم  دشمنان بدانند ملت ایران با تکیه بر نظام اسامی وپیروی از منویات ولایت فقیه با اقتدار به پیشرفت خود ادامه خواهد داد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =