عملیات ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی آغاز شد/ آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی

محترمی گفت: آیین کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی در چهار بخش آبرسانی آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در دستور کار قرار گرفته که مجموع اعتبار تامین شده توسط بسیج سازندگی در این پروژه ها ۱۲۵ میلیارد تومان است و با اعتبار دستگاه های اجرایی این عدد تا ۲ برابر افزایش پیدا می کند.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی و آغاز به کار ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سالجاری کلنگ زنی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی یکی از برنامه های مهم است که در استان مرکزی با توجه به شناسایی های انجام شده این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آیین کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در استان مرکزی در چهار بخش آبرسانی آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در دستور کار قرار گرفته که مجموع اعتبار تامین شده توسط بسیج سازندگی در این پروژه ها ۱۲۵ میلیارد تومان است و با اعتبار دستگاه های اجرایی این عدد تا ۲ برابر افزایش پیدا می کند.

محترمی ادامه داد: آبرسانی آب شرب به ۴۰ روستای دارای تنش آبی با مشارکت آبفای استان، اجرای بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی، ساخت ۱۰۰ مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در ۱۰ روستای استان با مشارکت اداره راهداری از جمله پروژه هایی است که در هفته بسیج سازندگی سالجازی کلنگ زنی می شوند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه ها تا ۶ ماه آینده به بهره مندی خواهند رسید و مردم و ولی نعمتان انقلاب از منافع و برکات این پروژه ها بهره مند می شوند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افزایش ظرفیت های بسیج سازندگی استان مرکزی در امر خدمت رسانی بیان کرد: در راستای تقویت امکانات لجستیکی بسیج سازندگی استان مرکزی و کمک به فعالیت های گروه های جهادی در امر خدمت رسانی به مناطق محروم و پشتیبانی از جهادگران و تقویت بنیه آنها افزایش ظرفیت ماشین آلات مهندسی در قالب کامیون، غلتک، لودر، بیل مکانیکی و سایر تجهیزات در دستور کار قرار گرفت که این مهم از هفته بسیج سازندگی شروع و تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین رسالت های بسیج سازندگی عمومی کردن گفتمان جهادی در بین آحاد مردم است که بسیج سازندگی در این راستا برنامه ریزی جدی کرده و تشکیل جبهه های محرومیت زدایی در این راستا هدف گذاری شده و گروه های جهادی پیش قراولان و موتور محرک این جبهه سازی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =