افزایش ۲۰درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد/همه ایتام خنداب دارای حامی هستند

محمدی گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ۲۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش نسیم خنداب؛ بهزاد محمدی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت:کمیته امداد به عنوان نهادی خدمتگزار با فرمان رهبر کبیر انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و تا به امروز منشا خدمات بسیار ارزشمندی برای محرومان و نیازمندان جامعه بوده است و در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم نقش بسزایی داشته و دارد.

وی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص افزایش ۲۰ درصدی «مستمری» معیشتی مددجویان گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ۲۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

محمدی بیان کرد:اشتغال‌زایی و توانمندسازی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های کمیته امداد است تا مددجویان تحت پوشش این نهاد بتوانند در مسیر خودکفایی و خوداتکایی قرار گیرند.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۳۱۸ مورد تسهیلات اشتغالزایی و ۳۸۰ مورد تسهیلات ضروری به متقاضیان پرداخت شده که ۶۰درصد این خدمات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد در خصوص طرح اکرام گفت: با کمک خیرین همه ایتام شهرستان خنداب دارای حامی هستند و افرادی که تمایل دارند حامی یتیمی باشند می توانند با هماهنگی کمیته امداد حداقل ماهانه مبلغ ۲۰ هزار تومان به حساب فرد مددجو واریز کنند و از ثواب اخروی این امر مهم بهره مند گردند.

محمدی پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه (۷۵۰ میلیون تومان)، اجاره مسکن، بیمه تامین اجتماعی ۲۴ نفر از زنان سرپرست خانوار، خرید لوازم ضروری (۳۴۲ میلیون تومان)، پرداخت درصدی از هزینه درمان و کمک به احداث مسکن مددجویان را از سایر خدمات کمیته امداد عنوان کرد.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ای به نام سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی به آدرس soha.emdad.ir راه اندازی شده است که امکان استفاده از خدمات مختلف را برای خیرین و افراد تحت پوشش کمیته فراهم می کند:مددجویان می‌توانند به صورت اینترنتی و غیرحضوری در این سامانه درخواست‌های خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =