بیانات رهبرانقلاب یک راهبرد برای مجلس یازدهم بود/ تبلیغات مغرضین و توپخانه دشمن علیه مجلس انقلابی فعال است

نماینده دلیجان و محلات گفت: رهبر معظم انقلاب هم بر عملکرد مجلس و هم بر انقلابی گری مجلس مهر تأیید زدند اما درعین‌حال تبلیغات برخی افراد مغرض و هم از طرف دیگر توپخانه تبلیغاتی دشمن آنقدرعلیه مجلس قوی و باهدف است که گاه حتی خودی‌ها را هم دچار شک می‌کند.

به گزارش نسیم خنداب ،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات و عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ در رابطه با دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب گفت: بیانات رهبری یک راهبرد برای مجلس یازدهم بود چراکه مجلسی که بخواهد در مسیر خدمت به مردم موفق باشد و از سوی دیگر بخواهد انقلابی باقی بماند و مشکلات کشور را حل کند و در این مسیر گام بردارد چاره‌ای جز این ندارد که در راستای فرمایشات حکیمانه ایشان گام بردارد.

سلیمی ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب اشاره می‌کنند مجلس امور اصلی را در اولویت قرار بدهد این بدان معناست که مشغول شدن مجلس به مسائل دست چندم بدون شک مجلس را از اهداف اصلی دور خواهد کرد همچنین تأکید ایشان بر مسئولیت‌پذیری مجلس یعنی مجلس در راستای وظایف خود تردید نکند و تحت تأثیر هجمه‌ها و تبلیغات کاذب قرار نگیرد.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: رهبری تأکید کردند که تریبون مجلس یک تریبون ملی است و نباید از آن برای مسائل فردی و یا ریختن آبروی افراد استفاده شود کما اینکه در مشی شخصی هم مثل همیشه رهبر انقلاب رهنمودهایی داشتند که نمایندگان باید چه شاخص‌هایی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: ما در صورتی می‌توانیم در ادامه مسیر مجلس یازدهم موفقیت کاملی داشته باشیم که رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب العین قرار بدهیم، یعنی اگر کلیت مجلس این نکات ارزشمند را موردتوجه قرار بدهد موفق‌تر عمل خواهد کرد.

نماینده دلیجان و محلات خاطرنشان کرد: البته تائید چندباره مجلس یازدهم توسط رهبر انقلاب و انقلابی خواند آن نشان می‌دهد تبلیغات سنگینی علیه این مجلس شکل‌گرفته در جریان است.

سلیمی در تشریح عملکرد مجلس در دوره یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم طرح‌ها و قوانین بسیار خوبی را در مدت دو سال و اندی مصوب کرده و در حوزه نظارتی هم موفق بوده و رهبری هم بر عملکرد مجلس و هم بر انقلابی گری مجلس مهر تأیید زدند اما درعین‌حال تبلیغات برخی افراد مغرض و هم از طرف دیگر توپخانه تبلیغاتی دشمن آنقدرعلیه مجلس قوی و باهدف است که گاه حتی خودی‌ها را هم دچار شک می‌کند.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس عنوان کرد: مجلس البته نقص‌هایی هم داشته مثل همان مواردی که رهبر انقلاب فرمودند که تعداد طرح‌ها زیاد سات یا کم‌کاری‌ای که در حوزه مرکز پژوهش‌ها بود اما واقعیت این است که نمره مجلس علیرغم برخی نواقص نمره‌ای بود که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

نماینده دلیجان و محلات خاطرنشان کرد: مجلس باید در همین مسیر مشی کند و اقدامات خود را قوی‌تر از گذشته به سامان برساند لذا نباید اجازه بدهیم که سستی و کم‌کاری گریبان گیرمان شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =