مجلس با تصویب طرح جامع عفاف و حجاب راه را بر توطئه گران داخلی و خارجی سدّ کند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی و انقلابی کشورمان می خواهیم با تصویب «طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور» از مقابله مستقیم با متخلفان حوزه عفاف و حجاب و تبعات آن بکاهد و راه را بر توطئه گران داخلی و خارجی سدّ نماید.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در خصوص حادثه اخیر بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

لَئِنْ لَمْ یَنْتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِی الْمَدِینَهِ لَنُغْرِیَنَّکَ بِهِمْ ثُمَّ لَا یُجَاوِرُونَکَ فِیهَآ إِلَّا قَلِیلًا – مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوٓا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا – سُنَّهَ اللَّهِ فِی الَّذِینَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّهِ اللَّهِ تَبْدِیلًا (احزاب/۶٠ تا ۶۲)

قانون شکنی و تجاوز به حقوق مردم از هیچ فرد یا نهادی قابل قبول و اغماض نیست و همه موظفند رفتارشان را با قانون هماهنگ کنند؛ بخصوص در جایی که پای سلامت و جان مردم در میان باشد؛ اما باید مراقب بود فریب افکار عمومی با عناوینی مانند «حَکَمیت» تکرار نشود.

جامعه ما امروز با عمروعاص هایی خطرناک و خوش خط و خال روبروست که در گذشته گفتند نه معاویه نه علی! اما منظور کنار گذاشتن امیرالمؤمنین (علیه السلام) از خلافت بود و امروز در مقیاسی هر چند خیلی کوچک تر و محدودتر (که در مثال مناقشه نیست) می گویند با فلان بخش از یک نهاد قانونی مخالفیم؛ در حالی که اینها با اصل قانون عفاف و حجاب و حکم خداوند متعال مخالفند و با هر گونه مانع و رادع در مقابل هوسرانی بی حد و حصرشان!

آنها طوری رفتار می کنند که گویا تنها با بخشی از یک نهاد مخالفند؛ اما اینچنین نیست زیرا بارها مقاصد پلیدشان را بر زبان جاری کرده اند.

آنها تصور کرده اند که در وضعیت کنونی کشور، تنها سدّ مهم باقیمانده در مقابل آندلس سازی آنها، گشت ارشاد است در حالی که بزرگترین سدّ مقابل آنان، درایت و دانایی امت حزب الله و مردم عفیف و نجیب ایران اسلامی است که همچنان جاری و برقرار است.

هیچکس با ظلم و قانون شکنی موافق نیست؛ اما اینها قصد دارند از یک حادثه به علت بیماری زمینه ای یا قصور و تقصیر احتمالی یک مامور انتظامی به آرزوی پلید و دیرینه خود که آلوده سازی جامعه است، رسیده و بعد از آن به فتح سنگرهای بعدی دست یابند.

البته آنارشیسم و هرج و مرج گرایی همیشه در جهان طرفداران اندکی داشته و احتمالا دارد؛ اما فکر منحط و عقب افتاده آنان هرگز مورد قبول عامه مردم هیچ کشوری در جهان قرار نگرفته و به رسمیت شناخته نشده است؛ چرا برخی قصد دارند با حمله به قانونی که مستظهر و مستند به قانون الهی است، هرج و مرج را در کشور حاکم نمایند؟!

هر سال در آمریکا پلیس با شلیک مستقیم! به حدود هزار نفر! از مردم خود، آنها را با کوچکترین بهانه کشته، از پای در می آورد؛ اما در کشور ما چنان آزادیِ بیش از حد، برخی را گستاخ کرده که با بستری شدن یک فرد قانون شکن در بیمارستان توسط یک نهاد قانونی، هنوز وضعیت بررسی نشده و سخن متهم استماع نگردیده، قضاوت می کنند و حکم محکومیت صادر می نمایند!!

در پایان اولا از مجلس شورای اسلامی و انقلابی کشورمان می خواهیم با تصویب «طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور» از مقابله مستقیم با متخلفان حوزه عفاف و حجاب و تبعات آن بکاهد و راه را بر توطئه گران داخلی و خارجی سدّ نماید.

ثانیا از دستگاه قضایی می خواهیم با کسانی که از هر حادثه‌ای برای فریب افکار عمومی و مقابله با امنیت اخلاقی جامعه استفاده می کنند برخورد قاطع نموده، از شایعه پراکنی و تشویش ناحق اذهان عمومی جلوگیری نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی

۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ اراک

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =