بسیج نمایشگاهی از دستاوردهای اقتدار آفرین برای ملت ایران است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بسیج برای کشور همواره تولید کننده قدرت و امنیت بوده و به برکت انقلاب اسلامی و نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری امروز بسیج نمایشگاهی از دستاوردهای اقتدار آفرین برای ملت ایران و ملت های مسلمان است.

به گزارش نسیم خنداب به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج، ضمن عرض خدا قوت ویژه به فرمانده‌هان سپاه و بسیج اظهار کرد: بسیج یک سرمایه بزرگ و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و ثمره خون شهدا است و بسیج همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب گام های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها توانمند و کارآمد است، گفت: بسیج بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از اقتدار آفرینی بسیج آغاز خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: فرهنگ بسیجی در کشور توام با ولایتمداری، ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی است و ملتی که فرهنگ بسیجی در آن حاکم باشد زیر بار توطئه های دشمنان و زورگویی های قدرت های پوشالی نخواهد رفت.

وی بیان کرد: بسیج برای کشور همواره تولید کننده قدرت و امنیت بوده و به برکت انقلاب اسلامی و نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری امروز بسیج نمایشگاهی از دستاوردهای اقتدار آفرین برای ملت ایران و ملت های مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه دستاوردهای بسیج همواره امیدآفرین و امید بخش است، گفت:بسیج در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده تهدیدات را از ملت و جامعه دور کرده و امروز ملت ایران به بسیج و بسیجی بودن افتخار می کنند.

وی افزود: مواجه بسیج با صحنه ها و حوادث مختلف برکات و ثمرات زیادی برای کشور و انقلاب به همراه داشته و امروز بسیج دنیای از تجربیات ارزشمند است که باید از آنها در گام دوم به خوبی بهره مندی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: خوشبختانه در استان مرکزی بسیج و سپاه با هدایت های سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و مجاهدت های بسیجیان و پاسداران عزیز همواره در صحنه حضور دارد و نمایشگاه اسوه که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله راه اندازی شده بخشی از دستاوردهای امید بخش بسیج را به نمایش گذاشته که قابل تقدیر است و امروز همه دستگاه ها باید از بسیج الگوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت بعد علمی و دانش بنیانی بسیج یک ضرورت مهم است و همانگونه که بسیج در همه عرصه ها پیشگام بوده امروز باید در عرصه جهاد علمی و دانش بنیان گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =