حمله تروریستی شیراز نشان از خوی درندگی دشمنان دارد

صفاهانی گفت: حمله ترویستی، تکفیری و داعشی در شیراز نشان از خوی درندگی دشمنان ما دارد، نشان از دشمنی آنها با مردم،لی اسلام و اهل بیت(ع) دارد.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی،امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: همه اقشارمختلف مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان و نوجوان در همه عرصه ها افتخار آفریدند.دشمنان ما جوانان را هدف قرار داده می خواهند ایمان واعتقاد جوانان ما  را از بین ببرند و نسبت به آینده نظام بدبین کنند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ ترکیبی،استفاده از فضای مجازی است از طریق فضای مجازی به جوانان برنامه می دهند، هزینه می کنند و آن ها را تحریک می کنند تا با آشوبگری در مقابل نظام بایستند و به مقدسات ضربه بزنند.

خطیب جمعه خنداب گفت: جوانان ما علاقه مند به اهل بیت(ع) هستند باید جوانان را دریابیم، دستاوردهای انقلاب و اسلام را برایشان تبیین کنیم ،دشمنی دشمنان را بازگو کنیم و اینترنت ملی را تقویت کنیم تا تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند.

صفاهانی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی شیراز گفت: در طی روزهای گذشته حمله تروریستی به حرم مقدس احمد بن موسی(ع) اتفاق افتاد  که باعث هتک حرمت به اهل بیت(ع) ما شدند و عده ای از زنان و کودکان و مردم بی گناه را مظلومانه به خاک و خون کشیدند.

وی افزود:این حمله ترویستی، تکفیری و داعشی نشان از خوی درندگی دشمنان ما دارد، نشان از دشمنی آنها با مردم و اسلام و اهل بیت(ع) دارد ما ملت ایران اینگونه حملات ناجوانمردانه را محکوم می کنیم.عامل اصلی این جنایات، اسرائیل کودک کش، آمریکای جنایتکار،عربستان و وهابیت خبیث است امام راحل فرمودند:” بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شوند”

وی خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند ما را از اسلام و اهل بیت جدا کنند، امنیت و استقلال و اتحاد را از کشور ما بگیرند اما بداند ملتی که از مرگ نمی ترسد  و شهادت افتخار اوست هرگز از آرمان های بلند انقلاب دست برنخواهد داشت و در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد و با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =