حادثه تروریستی حرم شاهچراغ دست دشمنان را برای مردم رو کرد/ ملت ایران اجازه نمی دهند دشمنان به کشور آسیب بزنند

سلیمی گفت: اتفاقات دردناک شاهچراغ دست پلید دشمنان را برای مردم رو کرد و نقشه‌های شومشان را برملا کرد و زمانی که مردم متوجه شدند دشمن ایران عزیز را هدف گرفته به میدان آمده و تمام‌قد از ارزش‌های اسلامی و وطن دفاع کردند.

به گزارش نسیم خنداب، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و حضور با شکوه مردم برای محکومیت این حادثه تروریستی گفت: حوادث اخیر به‌وضوح دست دشمنان را برای ملت ایران نشان داد و ثابت کرد یک تقسیم‌کار بین سرویس‌های جاسوسی جبهه استکبار انجام‌شده و کشورهای آمریکا، عربستان و رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی مستقیم حمایت می‌کنند و از طرف دیگر جاسوسان بین‌المللی و منافقین و عناصر داخلی و خارجی ضدانقلاب نیز به میدان آمدند و البته نقش گروه‌های داعش و خون‌خواران تروریستی که جز قتل و خونریزی هیچ هنر دیگری ندارند، بسیار پررنگ است.

وی افزود: دشمنان برای همراه سازی مردم و اختلاف در کشور سناریوهای پیچیده‌ای تدارک دیدند و از اتفاقاتی هم که در داخل کشور افتاد با استفاده از توپخانه سنگین رسانه‌ای سوءاستفاده کردند و افکار عمومی مردم را مورد بمباران بی‌وقفه دروغ‌پراکنی قراردادند.

سلیمی بیان کرد: اتفاقات دردناک شاهچراغ دست پلید دشمنان را برای مردم رو کرد و نقشه‌های شومشان را برملا کرد و زمانی که مردم متوجه شدند دشمن ایران عزیز را هدف گرفته به میدان آمده و تمام‌قد از ارزش‌های اسلامی و وطن دفاع کردند.

وی ادامه داد: مردم متوجه شدند که دشمن تجزیه ایران را در افکار شوم خود می‌پروراند و قصه آنها جنگ داخلی و زمین زدن اقتصاد و معیشت مردم است و دشمن در این بازی همه‌چیز ازجمله امنیت و کسب‌وکار مردم را نشانه گرفته و سناریور دشمن برای ایران اسلامی بسیار مرموز و شیطانی بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اضافه کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و انقلابی جز خون ریزی و ترور هنر دیگری ندارند و جز کشتن انسان های بی گناه آموزش دیگری ندیدند و اینها همان هایی هستند که توسط رسانه های مزدوری چون اینترنشنال خط می گیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق اغتشاشات به کشور رخنه کردند و به خود جرأت دادند علیه امنیت کشور اقدام کنند و این برای مردم غیر قابل قبول است،گفت: اعتراض در جای خود باید بررسی شود و اعتراض با هتاکی، ضربه به جان و مال مردم و آسیب زدن به بیت المال متفاوت است و متأسفانه برخی از افرادی که تحت تأثیر جو رسانه ای دشمن هیجان زده شدند در این حوادث نقش آفرینی کردند و اینها فریب خورده توطئه های دشمنان در جنگ شناختی بودند و جای لیدرهای اغتشاشات با جوانان فریب خورده کاملا متفاوت است.

سلیمی با اشاره به صحبت های سردار سلامی در مراسم شهدای شاهچراغ بیان کرد: همانگونه که فرمانده کل سپاه پاسداران فرمودند امروز پایانی بر اغتشاشات است و جوانان باید هوشیار باشند و دست شیطانی دشمنان را در این حوادث ببینند و همه باید اجازه دهند که دشمنان شیطانی صفتی که قصد جان مردم را دارند توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی شوند و به سزای اعمال خود برسند.

وی افزود: قطعا دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور اجازه نمی دهند دشمنان خونین ایران به جان و مال مردم آسیب وارد کند و مردم پشتیبان محکم نیروهای مسلح کشور هستند و در راهپیمایی روز جمعه مردم همه دیدند از نقاط مختلف کشور مردم به حمایت از نظام اسلامی به پاخواستند و رسانه های مزدور که تجمعات چنده نفره را بازتاب گسترده می دهند چرا خروش انقلابی و میلیونی مردم ایران را نمی بینند؟

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال دروغ پراکنی و دروغ سازی است و در حوادث زاهدان نیز دست شیطانی دشمنان آشکار شد،گفت: چرا رسانه های خونخوار استکباری در مورد آرتین که تنها شد لال شده اند و این نشان می دهد دشمن به دنبال واقعیت نیست و تنها فریب کاری می کند

وی تأکید کرد: مردم با بصیرت ایران در راهپیمایی روز جمعه حرف خود را به صراحت بیان کردند و حمایت خود از آرمان های نظام و رهبری را اعلام نمودند و البته مشکلات حتما باید جبران شود و در حوزه هایی که کم کاری و عقب ماندگی وجود دارد اقدامات و تصمیمات عاجل اتخاذ شود.

سلیمی با اشاره به اینکه متأسفانه در حوزه اقتصاد و فرهنگ دچار عقب ماندگی هستیم و باید همانگونه که در حوزه نظامی به بازدارندگی بی نظیر رسیدیم در حوزه های اقتصاد و فرهنگ به بازدارندگی برسیم،گفت: باید تلاش بیشتری انجام داد و همه باید در میدان نبرد علیه دشمن در حوزه های مختلف به میدان بیاییم.

وی با بیان اینکه خواص فریب خورده باید توبه کنند و از مردم عذرخواهی کنند،گفت: در بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بسیاری از مسایل روشن شد و فردی که در گذشته نماینده مجلس ششم بوده که به صراحت بیان شده رابط سازمان های جاسوسی بوده چرا باید از اغتشاش گران حمایت کند و سوال اینجاست چرا عده ای در خصوص برخی مسائل شبانه موضع گیری می کنند ولی در این خصوص سکوت کرده اند؟ و خواص باید دست دشمن را ببینند و از این مسائل ابراز برائت کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تأکید کرد: خواص باید عبرت بگیرند و از مردم غیور و با بصیرت ایران عذرخواهی کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با اساس ایران مشکل دارد و برای دشمنان این جناح و آن جناح تفاوتی ندارد و تأسف بار تر این است برخی ها خیال کرده اند می توانند رهبری اغتشاشات را بر عهده بگیرند و باید به حال این افراد فریب خورده که خود را تا این حال تنزل داده اند تا لیدر جریان ضد انقلاب داعشی شوند تأسف خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =