رسانه های غربی با دروغ پردازی با تمام توان علیه نظام فعالیت می کنند /تئوری تجزیه ایران در ایران به جز شعار به منزله کف روی آب بود

کنگاوری گفت: خوشبختانه و به لطف الهی طی این مدت نه‌تنها نقشه دشمنان نقش برآب شد بلکه عناصری که در داخل خیانت می کردند و اقدامات ضد امنیتی علیه ما انجام می دادند شناسایی شده و بسیاری از سرکرده ها دستگیر شدند و انسجام ملی تقویت شد و در نتیجه تئوری تجزیه ایران به جز شعار و حرافی به منزله کف روی آب بود.

به گزارش نسیم خنداب؛ کنگاوری، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: آموزه های اسلام آموزه های مقدس است و این قداست نوعی مؤلفه قدرت محسوب می‌شود. دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌هایشان جنگ ادراکی و نرم علیه این قداست‌ها طراحی می‌کنند درحالی‌که جایگاه حماسه حسینی برهمگان آشکار است و جزء حماسه‌های منحصربه‌فرد است.

کنگاوری بیان کرد: خود نظریه‌پردازان غربی اظهار کرده‌اند جمهوری اسلامی دو بال دارد بالی سبز که مهدویت است و بال‌سرخ  که نهضت امام حسین(ع) است تا زمانی که این دو بال مهدویت، ولایت و حماسه حسینی در کنار هم باشند نمی‌توان علیه جمهوری اسلامی کاری از پیش برد.

این کارشناس سیاسی افزود: با توجه به اینکه  ایران دارای واقعیت بااهمیتی است همواره مورد طمع بیگانگان بوده و هرزمانی که مطامع قدرت‌ها به ضعف گراییده بحث تجزیه ایران را مطرح می‌کنند و با دروغ‌پردازی در رسانه‌هایشان با تمام توان خود علیه نظام برنامه‌ریزی می‌کنند اما به لطف الهی به نتیجه نمی‌رسند.

وی گفت: موقعیت مطلوب ایران اسلامی، قدرت نفوذ در منطقه و اعتبار در مجامع بین‌الملل باعث شده است که دشمنان در رأس آن آمریکای جنایتکار مستأصل شود و هجمه‌ای علیه ایران اسلامی راه‌اندازی کند و به بهانه فوت خانم مهسا امینی یورش فرهنگی اجتماعی خود را آغاز کند.

کنگاوری تصریح کرد:خوشبختانه و به لطف الهی طی این مدت نه‌تنها نقشه دشمنان نقش برآب شد بلکه عناصری که در داخل خیانت می‌کردند و اقدامات ضد امنیتی علیه ما انجام می‌دادند شناسایی‌شده و بسیاری از سرکرده‌ها دستگیر شدند و انسجام ملی تقویت شد و درنتیجه تئوری تجزیه ایران به‌جز شعار و حرافی به‌منزله کف روی آب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =