بسیجیان با ایثار و از خود گذشتگی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند

امام جمعه خنداب گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی باعث پیروزی انقلاب شدند و در دوران سازندگی نیز همواره آماده خدمت بودند.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام احل در سال ۱۳۵۸ است.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج درخت پاکی است که ریشه در اعتقادات و باورهای الهی دارد و ثمره آن حرکت خدا محوری و خدمت به مردم است.

صفاهانی افزود: مبانی بسیج خدامحوری، ولایت مداری، آرمان خواهی، دشمن شناسی و بصیرت است .

امام جمعه خنداب گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی باعث پیروزی انقلاب شدند و در دوران سازندگی نیز همواره آماده خدمت بودند و در سیل ، زلزله ، کرونا و آشوب های اخیر .. نقش موثر بسیج را مشاده کردیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: “دشمنان مخالف جمهوری اسلامی نیستند بلکه با ایران قوی مخالف هستند”. دشمنی دشمنان با اصل استقلال  و اقتدار و پیشرفت کشور است آنها می خواهند کشورمان وابسته به بیگانگان باشد.

امام جمعه خنداب گفت: مردم دشمنان را می شناسند و می دانند آمریکا، اسرائیل و وهابیت دشمنان اصلی آنها هستند انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم با اقتدار به روند پیشرفت خود ادامه می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند آشوب گری و اغتشاش وحدت ما را بیشتر می کند و خللی به روند پیشرفت نظام اسلامی وارد نمی کند و مردم ما آگاه تر بصیرتر در صحن های انقلاب حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =