آمریکایی ها بعد از شهادت حاج قاسم به شدت متضرر شدند

سردار سوهانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بعد شهادت حاج قاسم به شدت متضرر شدند گفت: از خاورمیانه فرار کردند و مجبور شدند افغانستان را ترک کنند و تلاش کردند بتوانند نخست‌وزیر آمریکایی بر عراق حاکم شود اما دولتی روی کار آمد که با جبهه مقاومت همراه شد .

به گزارش نسیم خنداب؛سردار صالح سوهانی از فرماندهان سابق سپاه ولی امر در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در خنداب گفت: حاج قاسم رهبر جریان مقاومت، بهترین شهید طول تاریخ و بی‌نظری‌ترین شخصیت عالم بعد از رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه بیان کرد: امام خمینی فرمودند: “مردم ما از امت زمان پیغمبر و امیرالمؤمنین و امت امام حسین بهترند چون نه امام معصوم و نه پیغمبر معصوم را دیده‌اند اما تا به امروز حدود ۳۰۰ هزار شهید و ۱۵۰ هزار مجروح و حدود ۵۰ هزار اسیر در کشور وجود دارد این امت بی‌نظیر تاریخ است و امتی است  که برای ظهور امام زمان(عج) آماده است”.

سردار سوهانی افزود:آمریکایی‌ها و غربی‌ها  ۴۴ سال است تمام ترفندها را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند و به نتیجه نرسیده‌اند یکی از این ترفندها شهادت حاج قاسم است که  به‌عنوان فرمانده نیروی مقاومت وارد منطقه شد و جلو منافع آمریکایی‌ها را گرفت و در فلسطین، لبنان، عراق،  یمن و. جای پای حاج قاسم را دیدند و خواستند با ترور حاج قاسم  جریان مقاومت در منطقه از بین ببرند اما نتیجه عکس شد.

وی گفت: اثر خون حاج قاسم در منطقه بی‌نظیر بود آمریکایی‌ها بعد شهادت حاج قاسم به‌شدت متضرر شده‌اند.از خاورمیانه فرار کردند و مجبور شدند افغانستان را ترک کنند و تلاش کردند بتوانند نخست‌وزیر آمریکایی بر عراق حاکم شود اما دولتی روی کارآمد که با جبهه مقاومت همراه شد .

فرمانده سابق سپاه گفت: از بزرگترین دستاورد دیگر شهادت حاج قاسم، زدن عین الاسد بود، عین الاسد آمریکا را زدیم  بدون اینکه بتوانند عکس‌العمل نشان دهند این اثر خون شهدای ماست.

 وی افزود: بزرگ‌ترین دستاورد تشییع‌جنازه بی‌نظیر حاج قاسم بود. جریان مخالف مقاومت وقتی بر کشور مسئولیت داشتد می‌گفتند باید با آمریکا سر میز مذاکره بنشینیم و سازش کنیم و زانو بزنیم و آمریکا را کدخدا می‌دانستند با این تشییع بی‌نظیر  این جریان شکسته شد. تشیع پیکر سردار رفراندومی برای تائید مقابله با آمریکا است.

سردار سوهانی بیان کرد: داعش را نماد اسلام معرفی می‌کنند درحالی‌که حاج قاسم نماد اسلام است که از مظلومین جهان دفاع کرده است دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی سال‌هاست تلاش می‌کنند و به نتیجه نمی‌رسند و به لطف الهی پرچم انقلاب توسط رزمندگان اسلام به دست صاحبش خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون ولی‌فقیه هستیم، ولی‌فقیه یک مکتب است تمام فتنه‌های علیه جمهوری اسلامی را شخص ولی‌فقیه باتدبیر خود خنثی می‌کند اگر جوان ما با مکتب حاج قاسم آشنا بشود امکان  ندارد مردم نایب امام زمان(عج) را تنها بگذارد و این انقلاب  قطعاً به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =