قیام ۱۹ دی نقطه عطفی برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود

صفاهانی گفت: قیام ۱۹ دی در حمایت از امام سرآغاز حرکت اعتراض آمیز علیه رژیم سلطنتی پهلوی در سراسر کشور و نقطه عطفی برای پیروزی شکوهمند انقلاب در ۲۲ بهمن شد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین گفت: حضرت ام البنین  فرزندانی تربیت کرد که در راه امامت و ولایت به شهادت رسیدند لذا این روز را روز تکریم از مادران و همسران شهید نامگذاری کرده اند.

 وی در ادامه بیان کرد: بسیاری  از مادران عزیز ایران فرزندانی شهید پرور از نسل امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) تربیت کرده اند که فدایی اسلام  انقلاب و اهل بیت شده اند.

امام جمعه خنداب گفت: دشمنان با حجاب دختران ومادران ما مخالف هستند و دراغتشاشات اخیر می خواستند با حجاب مبازه کنند و بی حجابی و بی بندباری را ترویج دهند اما خواهران آگاه ما در مقابل فراخوان کشف حجاب دشمنان ایستادند و با رعایت حجاب خود تو دهنی محکمی به دشمنان زدند.

وی ضمن گرامیداشت ۱۹ دیماه گفت: در سال ۵۸ در اعتراض به توهینی که به امام عظیم الشان ما شد و مردم ما راهپیمایی کردند اما رژیم پهلوی مردم ولایتمدار قم را به خاک  و خون کشیدند.

 صفاهانی افزود: قیام ۱۹ دی در حمایت از امام سرآغاز حرکت اعتراض آمیز علیه رژیم سلطنتی پهلوی در سراسر کشور و نقطه عطفی برای پیروزی شکوهمند انقلاب در ۲۲ بهمن شد.

امام جمعه خنداب بیان کرد: امروز در برخی از کشورها مخصوصا فرانسه به اسلام و قرآن و مقدسات ما توهین می کنند و دشمنی خود را با اسلام نشان می دهند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان گمان می کنند می توانند با توهین به مقدسات ما را نسبت به اهل بیت و اسلام بدبین کنند اما بدانند ملت ایران نسبت به آرمان های اسلام  پایبندتر و نسبت به دشمنان انزجارشان بیشتر خواهد شد و هرگز دست از ارزشهای اسلام  وآرمان های امام و شهیدان برنخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هشت =