مستکبران عالم با اهانت به مقدسات می خواهند گسترش اسلام را متوقف کنند

امام‌جمعه موقت خنداب گفت: مستکبران عالم می‌خواهند با اهانت به مقدسات، گسترش اسلام را متوقف کنند و این حرکت الهی را که اتفاق افتاده است. قطار انقلاب را متوقف کنند اما بدانند مردم ولایتمدار و معتقد و مسلمان، همیشه در صحنه حاضر هستند.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت‌الاسلام میر نظامی، امام‌جمعه موقت شهرستان خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: دوازدهم بهمن ماه، آغاز دهه فجر و روزی است که در دنیا تاریخ ساز شد و سرنوشت مردم عزیز ما رقم زده شد.

وی در ادامه بیان کرد: امام راحل شرط ورود به ایران را خارج شدن شاه ملعون از ایران در نظر گرفته بودند و به محض اینکه در ۲۶ دی‌ماه شاه ملعون پهلوی از ایران با خفت و خواری فرار کرد مقدمات برگشت امام عظیم الشان ما به میهن اسلامی فراهم شد.

میر نظامی افزود: در دوازدهم بهمن ماه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ما امام راحل بعد از ۱۴ سال تبعید به ایران برگشتند و یک استقبال بی‌نظیری صورت گرفت.

امام‌جمعه موقت خنداب بیان کرد: مستکبرین و زورگویان عالم وقتی می‌بینند این انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های سپاه پاسداران و مردم عزیزمان در حال پیشرفت است یک اتفاقاتی را رقم می‌زنند و به مقدسات ما توهین می‌کنند.

 وی گفت: کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند در عین حال قرآن سوزی می‌کنند و در نشریه خود به پیامبر اسلام و مراجع ما اهانت می‌کنند.

میر نظامی در پایان خاطر نشان کرد: مستکبران عالم می‌خواهند با این حرکات، گسترش اسلام را با اسلام هراسی متوقف کنند و این حرکت الهی را که اتفاق افتاده است و قطار انقلاب را متوقف کنند اما بدانند مردم ولایتمدار و معتقد و مسلمان، همیشه در صحنه حاضر هستند و مثل همیشه مشت محکمی بر دهان مستکبران خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =