تحولاتی که در دوران انقلاب در کشور شکل گرفته بی نظیر است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در ۴۴ سال گذشته اقدامات و تحولاتی در کشور شکل‌گرفته که نه در تاریخ انقلاب بلکه در تاریخ بشریت بی‌نظیر است.

به گزارش نسیم خنداب؛ محمدجواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: برای ارزیابی ۴۴ ساله انقلاب با یک مشکلی به نام “جریان تحریف” مواجه هستیم که تمام واقعیات رو تحریف و وارونه نشان می‌دهند.

 وی در ادامه بیان کرد: همه می‌دانیم در ۴۴ سال گذشته اقدامات و تحولاتی شکل‌گرفته که نه در تاریخ انقلاب بلکه در تاریخ بشریت بی‌نظیر است. آن هم  در شرایطی که یک هجمه گسترده بین‌المللی توسط نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی بسیج شده بودند.

یاری افزود: با وجود توطئه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی  توانستیم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم که متأسفانه جریان نفوذ در آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها موانع اصلی بودند که اجازه ندادند واقعیات انقلاب اسلامی به گوش نسل جوان برسد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: ما در دوره پهلوی استقلال نداشتیم و خود شاه ملعون می‌گفت “من عروسک خیمه‌شب‌بازی بودم که نخ‌های آن را آمریکایی‌ها می‌کشیدند” اما جوانان این مسائل را نمی‌دانند باید آموزش‌وپرورش و دانشگاه ما نسبت به این موضوعات در موضع پاسخگویی باشند و  بگویند چرا اجازه ندادند این مسائل در کتب درسی چاپ و منتشر شود؟

یاری افزود: دانش‌آموز و دانشجوی ما نمی‌داند در دوره پهلوی ۱۵ منطقه از ایران جداشده است وقتی تاریخ را نمی‌داند چطور معنای اقتدار امروز جمهوری اسلامی را می‌خواهند بفهمند؟

وی بیان کرد: چهل سال است انتخابات در کشور برگزار می‌شود، احزاب و جریانات مختلف به قدرت می‌رسند و وقتی  جوانی حرف دشمنان را تکرار کند و بگوید “مرگ بر دیکتاتور” یعنی کار نکردیم.

یاری گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بسیار بالاست. چهل سال است می‌گویند در منطقه حضور نداشته باشید اما کل منطقه با ما هستند، گفتند هسته‌ای نداشته باشید اما امروز یکی از افتخارات ما است، هر چه مستکبران گفتند عکس آن را انجام دادیم که در دنیا بی‌نظیر است، داعش را با پشتوانه صد کشور نابود کردیم در حالی که در دوره پهلوی شاه در جلسات راه نمی‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره پهلویی ۶۵ هزار تا روستا داشتیم ۵ هزار روستا آب و برق داشته‌اند و ۶۰ هزار روستا محروم بودند و ۷۰ درصد جمعیت کشور روستایی بودند این موارد را جوان امروز نمی‌داند. وظیفه همه ما تبیین این واقعیات انقلاب اسلامی است. تا همه بدانند دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =