ایستادگی در برابر مستکبران گفتمن انقلاب است

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران گفتمان انقلاب است، گفت: امروزه همه باور دارند حرکت امام راحل به تمام نقاط جهان رسیده است و بسیاری از ملت‌ها به دنبال این جریان هستند.

به گزارش نسیم خنداب؛ میر مهدی، کارشناس مسائل مذهبی، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی و بر اساس اعتقادات و باورهای دینی شکل‌گرفته است.

وی بیان کرد: امروزه همه باور دارند حرکت امام راحل به تمام نقاط جهان رسیده است و بسیاری از ملت‌ها به دنبال این جریان هستند و در برخی کشورها حرکت‌هایی انجام‌شده و توفیقاتی پیداکرده‌اند.

میرمهدی افزود: انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر مستکبرین را به همه عالم آموخت، ملت‌های فلسطین، لبنان، عراق، یمن و.. روشی که امام راحل ایجاد کرد را در کشور خود پیگیری می‌کنند و به موفقیت‌هایی رسیده‌اند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: حرکت انقلاب اسلامی حرکت جهانی است و از آثار حرکت این است که زمینه ظهور پیدا می‌شود. مردم آمادگی پیدا می‌کنند و مسلمانان یکپارچه می‌شوند.

میر مهدی اظهار داشت: امروز ایران در آستانه قرار گرفتن قدرت جهانی است و نمی‌توانند ایران را از معادلات کم کنند ازجمله مسائل مهم پیشرفت انقلاب تدابیر حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است که استقامت در مقابل زورگویان را به همه عالم آموختند.

وی بیان کرد: انءشاالله خداوند متعال به همه توفیق دهد از رهبر عظمای ولایت پیروی کنیم و همیشه درصحنه حاضر باشیم و انقلاب را ادامه دهیم تا به دست امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =